چهار شنبه 1 اسفند ماه 1397  -  Wednesday, February 20, 2019
eco 1انتخابات اتاق بازرگانی
خواندنی ها
1
چهار شنبه 8 خرداد ماه 1392 ساعت 3:4

ایستک چگونه برند شد؟

در نگرش تاریخچه تاسیس گروه سرمایه گذاری ایستک می توان به تصمیم برادران روزچنگ در سال 1382 توجه داشت که در ادامه فعالیتهای اقتصادی خود قصد ورود به عرصه تولید و کار و تلاش و اهمیت به ارزش معنوی ایجاد اشتغال را در دستور کار قرار داده و با مشارکت در شرکت تولیدی و صنعتی آرپانوش اولین گام در تولید ماءالشعیر گازدار بدون الکل را برداشته و این سرمایه گذاری منجر به احداث اولین کارخانه و نصب بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ماشین آلات خط شیشه در عرصه تولید این محصول با ظرفیت 36000 بطر در ساعت ساخت شرکت کرونساز کشور آلمان در استان گیلان شهرستان رشت گردید و در ادامه طرح توسعه نسبت به نصب یک خط قوطی 24000 بطر در ساعت ساخت شرکت فوق و شروع عملیات اجرایی احداث و راه اندازی یک واحد دیگر تحت عنوان شرکت تولیدی و صنعتی خورشید زریوار واقع در استان کردستان شهرستان سنندج در سال 85 با دو خط قوطی و یک خط شیشه با همان ظرفیت های فوق الذکر اقدام و نظر به احترام ویژه به مصرف کننده نسبت به تاسیس شرکت پخش ایستک نوش به منظور پخش موئی رگی اقدام سپس برای تامین قسمتی از ناوگان حمل با توجه به مشکلات موجود در مناطق نسبت به راه اندازی واحد حمل و نقل اقدام گردیده و هم اکنون نیز ادامه طرح توسعه به منظور احداث یک واحد تولید مالتینگ و یک واحد تولید شیشه تحت عنوان شرکت ایستک نوش و یک واحد تولید شیشه در سنندج به اضافه نصب دو خط پت با ظرفیت 130 میلیون لیتر سالیانه جهت شرکت های آرپانوش و خورشید زریوار در دست اقدام می باشد.
هدف ما تولید محصول با کیفیت و حضور در بازارهای جهانی است لذا با توجه به صادرات به حداقل 45 کشور جهان ایستک به عنوان برندی فرا منطقه ای و بین المللی تبدیل،معرفی و مشهور گردید. اهمیت به کیفیت جهانی در تولید محصولات جهت عرضه به مصرف کننده ایرانی، از اهم اهداف ما است.وبا این باور گام در راهی نهاده ایم که موفقیت فقط با حمایت مصرف کنندگان میسر می گردد. مجموعه ایستک قصد دارد با ایجاد رابطهای متقابل با مشتریان بیشمار خود فرصت انس و تعامل را فراهم و با این شرط حیاتی بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و تولید با کیفیت را ارائه نماید. لذا انتظار داریم با احترام به نظرات ،پیشنهادات و انتقادات با حمایت مصرف کنندگان بتوانیم ارتباط و تعامل منطقی و مفید بین تولید و مصرف را حفظ نمائیم.

لطفا ایمیل واقعی خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار نظرتان موضوع به وسیله ایمیل به اطلاع شما رسانده خواهد شد.
روغن اویلا/ صنعت غذایی کوروش
ghoncheh
روغن نازگل
زر فروکتوز
haraz1
شیرین عسل1
نظرسنجی
عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار مواد غذایی را چکونه ارزیابی می کنید؟
اشتراک فودپرس
جهت دریافت آخرین اخبار
اطلاعات خود را وارد فرمایید
لغو عضویت
packagingart
آرد سازی پوسان
آیدین
صنایع غذایی دلوسه
صنایع غذایی مسرور
گروه صنعتی نان سحر
صنایع غذایی ب آ
گروه صنایع  غذایی نان آوران
جوان
فودیار
ارسال پیامک
اقتصاد سبز
گروه صنعتی پارس استا
انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران
تک ماکارون
تیتر20
رستوران حاج محسن1
زر ماکارون
آب معدنی واتا
vioni
انجمن آبها معدنی  و آشامیدنی ایران
صنایع غذایی سحر همدان
www.addlikebutton.net