شنبه 28 فروردين ماه 1400  -  Saturday, April 17, 2021
چاپ و بسته بندی2peminapegah
اخبار برتر
0
دو شنبه 21 مهر ماه 1399 ساعت 14:21

در بازدید رییس اتاق بازرگانی ایران از مجموعه زر مطرح شد

مگا پروژه «زرکام» صنعتی شیرینی وشکلات را متحول می کند

مواد غذایی> اقتصاد غذا - غلامرضا شافعی رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و جمعی از مدیران صنایع از گروه صنعتی و‌پژوهشی  زر بازدید کردند و از نزدیک در جریان طرح مگاپروژه زرکام قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، در این ارتباط مرتضی سلطانی، رییس  هیات مدیره هلدینگ زر با اشاره به این که راه اندازی این مگاپروژه بیش از 400 نوع محصول جدید را به بازارهای صادراتی دنیا عرضه خواهد کرد گفت: مگاپروژه زرکام که به زودی فرایندهای مربوط به تولیدات آن آغاز خواهد شد مجموعه ای بی نظیر از تولیدات را به بازارهای صادراتی دنیا ارایه خواهد کرد که بدون شک محصولات تولیدی این پروژه محصولاتی هستند که تا پیش از این در ایران تولید نشده اند.
وی اشاره کرد به این موضوع که این پروژه قادر است صنعت شیرینی و شکلات کشور را یک باره متحول کند.
وی با تاکید بر این که محصولات این مگاپروژه از نظر کیفیت و قیمت و همچنین بسته بندی از شاخص های بسیار مناسبی برخوردار هستند گفت این موضوع می تواند علاوه بر بازارهای صادراتی، مصرف کننده داخلی را نیز با برندی معتبر در صنعت شیرینی و شکلات و نان مواجه سازد که حتی می تواند با برندهای معتبر دنیا مانندNestle ، Mars،Mondelez و ... رقابت کند.
شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به این که واحدهایی همچون هلدینگ زر در کشور نداریم و آن چه امروزه در کشور به نام تولید جا افتاده بیشتر مونتاژ و خام فروشی است و مجموعه های تولیدی بیش از آن که تولیدکننده ارز باشند مصرف کننده آن هستند گفت: گروه زر نشان از امیدواری برای جوانان کشور است که می توان در کشوری مانند ایران با همه مشکلات اقتصادی و تولیدی نیز با دست خالی کارهای بزرگ انجام داد.
در این نشست احمد پورفلاح عضو اتاق بازرگانی ایران نیز با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اقتصادی کشور گفت باید دکترین مدیریتی مرتضی سلطانی را در کشور تدوین کرد و اشاعه داد تا مدیران دیگر بدانند در همین شرایط می توان تا چه میزان موفق عمل کرد.
 سلطانی در این جلسه با اشاره به این که یکی از رموز موفقیت در مجموعه زر، تفکیک مدیریت از مالکیت است بر ضرورت اعتماد به مدیران در مجموعه های تولیدی اشاره کرد و گفت: یک مدیر کلان باید بر موضوعات مدیریتی در مجموعه تمرکز کند و مسایل تولیدی، آزمایشگاهی، تخصصی و ... را به مدیران آن مجموعه تفویض کند و به مدیران و نخبه های کشور اعتماد کند که ثمره آن راه اندازی و هدایت مجموعه هایی مانند گروه صنعتی و پژوهشی زر خواهد بود.
لطفا ایمیل واقعی خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار نظرتان موضوع به وسیله ایمیل به اطلاع شما رسانده خواهد شد.
نظرسنجی
عملکرد کانون انجمنهای صنایع غذایی را در دفاع از صنعت غذا چگونه ارزیابی می کنید؟
لاکیدووو
shirinvatan
شیرین عسل1
pegah2
goncheh1
روغن اویلا/ صنعت غذایی کوروش
mihan
nazgol
haraz1
زرفروکتوز1
tabiat
اشتراک فودپرس
جهت دریافت آخرین اخبار
اطلاعات خود را وارد فرمایید
لغو عضویت
packagingart
صنایع غذایی سحر همدان
ارسال پیامک
صنایع غذایی مسرور
گروه صنعتی پارس استا
صنایع غذایی ب آ
آب معدنی واتا
گروه صنعتی نان سحر
آرد سازی پوسان
زر ماکارون
آیدین
رستوران حاج محسن1
انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران
انجمن آبها معدنی  و آشامیدنی ایران
صنایع غذایی دلوسه
vioni
تک ماکارون
حلبچی
tejarat talaie
گروه صنایع  غذایی نان آوران
تیتر20