سه شنبه 27 مهر ماه 1400  -  Tuesday, October 19, 2021
eco3
تلگرام فودپرس
DR-Mehrabani-posht.jpg
اشتراک فودپرس
جهت دریافت آخرین اخبار
اطلاعات خود را وارد فرمایید
لغو عضویت
دیگه چه خبر
چه غذاهایی ضربان قلب را تنظیم می‌کند؟

چه غذاهایی ضربان قلب را تنظیم می‌کند؟

غذا و تغذیه> مطالعات نشان می‌دهد ، مصرف زیاد آلفا لینولنیک اسید (ALA) که عمدتا در آجیل، دانه‌ها و روغن‌های گیاهی یافت می‌شود با خطر کمتر مرگ ناشی از همه دلایل و به ویژه بیماری‌های قلب و عروق خونی همراه است.
یک سبزی ضد سرطان روده

یک سبزی ضد سرطان روده

غذا و تغذیه> متخصصان تغذیه در مطالعه ای جدید بر ارتباط مصرف اسفناج با کاهش خطر ابتلا به سرطان روده تاکید کردند.
نوشیدنی که به طول عمر افراد مسن کمک می کند

نوشیدنی که به طول عمر افراد مسن کمک می کند

غذا و تغذیه> مطالعات بر روی موش های آزمایشگاهی نشان می دهد نوشیدن چای سبز و رژیم غذایی سرشار از کاکائو ممکن است تغییرات عصبی عضلانی مرتبط با سن را که با سارکوپنی اتفاق می افتد کاهش دهد.
لاغری و کاهش وزن آسان با ۳ آبمیوه‌ چربی‌سوز

لاغری و کاهش وزن آسان با ۳ آبمیوه‌ چربی‌سوز

غذا و تغذیه> ورزش کردن تنها راه لاغری و رسیدن به اندام ایده‌آل نیست. با تغذیه درست و مغذی می‌توانید به آسانی وزن خود را کاهش دهید؛ آبِ میوه‌ها و آب سبزیجات یک گزینه خوشمزه و سالم برای کم کردن وزن است.
نقش رژیم غذایی در ایجاد حس افسردگی

نقش رژیم غذایی در ایجاد حس افسردگی

غذا و تغذیه> مطالعات نشان می دهد رژیم غذایی مغذی با کاهش قابل توجه خطر ابتلا به علائم افسردگی مرتبط است در حالی که رژیم غذایی ناسالم می تواند احساس افسردگی بیشتری ایجاد کند.
قرار نیست با خوردن هویج کرونا نگیریم

قرار نیست با خوردن هویج کرونا نگیریم

غذا و تغذیه> مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: اینکه ما هر چه بیشتر هویج و زنجبیل بخوریم کرونا نمی گیریم، حرف علمی نیست.
به‌خاطر این ۸ دلیل مصرف هندوانه را فراموش نکنید

به‌خاطر این ۸ دلیل مصرف هندوانه را فراموش نکنید

غذا و تغذیه> هندوانه سرشار از ویتامین های ب است که برای تولید انرژی مفید هستند. متخصصان تغذیه توصیه می کنند که هندوانه منبع بسیار خوبی از ویتامین ب ۱، ویتامین ب ۶ و منیزیم است.
نقش مصرف پروبیوتیک‌ها در سلامت روزهای کرونایی

نقش مصرف پروبیوتیک‌ها در سلامت روزهای کرونایی

غذا و تغذیه> ماده غذایی پروبیوتیکی در روزهای کرونایی به تقویت فلور روده و عملکرد سیستم ایمنی کمک می‌کند.
سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور شد

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدمحمد حسینی را به معاونت امور مجلس خود، منصوب کرد.
۲۰ نکته طلایی برای بهبود بیماران کووید ۱۹

۲۰ نکته طلایی برای بهبود بیماران کووید ۱۹

غذا و تغذیه> تغذیه دوران کرونا از اهمیت خاصی در بهبود بیماران برخوردار است که اگر به درستی رعایت شود، می تواند از شدت بیماری بکاهد.
برای تاثیر منفی مکمل‌ها پس از تزریق واکسن کرونا شواهد کافی وجود ندارد

برای تاثیر منفی مکمل‌ها پس از تزریق واکسن کرونا شواهد کافی وجود ندارد

غذا و تغذیه> کارشناس مسئول بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با توجه به جدید بودن بیماری کووید-19 و محدودیت مطالعات صورت گرفته، هنوز شواهد کافی مبنی بر تاثیر مستقیم منفی یا مثبت مصرف مکمل‌ها در درمان این بیماری گزارش نشده است.
کرونا هویج را گران کرد

کرونا هویج را گران کرد

کشاورزی> رئیس اتحادیه بارفروشان تهران دلیل اصلی بالا رفتن قیمت هویج را افزایش تقاضا مردم برای مصرف آب هویج با شدت گرفتن شیوع کرونا عنوان کرد.
شگفت انگیزترین فواید ماست

شگفت انگیزترین فواید ماست

غذا و تغذیه> متخصصان تغذیه معتقدند ماست برای سلامت بدن مفید است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.
سرگیجه تابستانی را با این ترفندها درمان کنید

سرگیجه تابستانی را با این ترفندها درمان کنید

غذا و تغذیه> دوش آب سرد بگیرید، یک حوله مرطوب روی بدن قرار دهید، یا پا‌ها را در آب سرد خیس کنید.
کدام خوراکی‌ها حاوی قند پنهان هستند؟

کدام خوراکی‌ها حاوی قند پنهان هستند؟

غذا و تغذیه> اگرچه برخی از غذاها یا نوشیدنی‌ها مانند نوشابه حاوی مقادیر زیادی قند هستند، اما بسیاری از ما نمی‌دانیم که برای مثال یک قوطی کنسرو گوجه‌فرنگی می‌تواند تا ۲۰ گرم قند داشته باشد و بسیاری از مواد غذایی دیگر ممکن است مقدار زیادی از این سم سفید را در داخل خود پنهان کنند.
این گیاه برای کاهش وزن معجزه می‌کند

این گیاه برای کاهش وزن معجزه می‌کند

غذا و تغذیه> یکی از گیاهانی که اضافه کردن آن به رژیم غذایی می‌تواند فواید فراوانی برای شما داشته باشد، اسفناج است.
۶ ماده غذایی که به سم زدایی بدن کمک می‌کند

۶ ماده غذایی که به سم زدایی بدن کمک می‌کند

غذا و تغذیه> برخی از مواد غذایی وجود دارند که مصرف آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بدنی سالم و شاداب داشته باشید.
دلایل روانشناختی اضافه وزن و چاقی در پاندمی کووید ۱۹

دلایل روانشناختی اضافه وزن و چاقی در پاندمی کووید ۱۹

غذا و تغذیه> یک روانشناس با اشاره به مطالعات برخی محققین در خصوص افزایش اضافه وزن و چاقی در دوران پاندمی کووید ۱۹، گفت: یک مطالعه انجام شده در برزیل نشان می دهد که قرنطینه، عادات غذایی ناسالم و مشکلات مربوط به خُلق و به زیستی روانشناختی در دوران پاندمی کووید ۱۹ با اضافه وزن و چاقی در این دوران در ارتباط است.
بلغمی‌ مزاج ها چه خوراکی هایی باید بخورند؟

بلغمی‌ مزاج ها چه خوراکی هایی باید بخورند؟

غذا و تغذیه> افراد دارای مزاج بلغمی باید نسبت به مصرف بیش از حد لبنیات بدون مصلح، نوشابه، هندوانه، توت فرنگی، هلو، کیوی و مرکبات دقت داشته باشند؛ چرا که این دسته از خوراکی‌ها برای این مزاج ناسازگار هستند.
آیا پنیر برای قلب مضر است؟

آیا پنیر برای قلب مضر است؟

غذا و تغذیه > نتایج تا حدی تعجب آور بود، زیرا خرد متداول در مورد پنیر این است که ممکن است به دلیل محتوای چربی اشباع یا سدیم با افزایش خطر قلبی عروقی (CVD) همراه باشد.
 
  
1    2    3    4    5    6    7    8    9    10   
نظرسنجی
عملکرد کانون انجمنهای صنایع غذایی را در دفاع از صنعت غذا چگونه ارزیابی می کنید؟
goncheh-98
فشذهشف2
روغن اویلا/ صنعت غذایی کوروش
mihan2
شیرین عسل1
پگاه-خامه
haraz1
زرفروکتوز1
taknan2
لاکیدووو
nazgol-98
packagingart
تیتر20
گروه صنعتی پارس استا
صنایع غذایی ب آ
رستوران حاج محسن1
kandoj
انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران
صنایع غذایی مسرور
آیدین
tejarat talaie
گروه صنعتی نان سحر
انجمن آبها معدنی  و آشامیدنی ایران
حلبچی
صنایع غذایی دلوسه
zar
vioni
ارسال پیامک
صنایع غذایی سحر همدان
گروه صنایع  غذایی نان آوران
آب معدنی واتا
آرد سازی پوسان
ardineh