حضور شرکت زرنگارپخش پایتخت در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران

شرکت زرنگارپخش پایتخت که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بزرگ صنعتی و پژوهشی زر است با حضور درششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش توانمندی‌های این گروه در عرصه صنعت پخش را عرضه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، شرکت زرنگارپخش پایتخت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صنعتی و پژوهشی زر که سالهاست در حوزه مارکتینگ و پخش فعالیت موثری در بازارهای کشور و منطقه دارد با حضور درششمین نمایشگاه صنعت پخش توانمندیهای گروه زر دراین عرصه را به نمایش گذاشته است.

گروه صنعتی و پژوهشی زر در راستای موفقیت مجموعه مارکتینگ خود در بازار رقابتی و افزایش سطح دانش حرفه ای و استفاده از پژوهش های علمی، با مجموعه ای از مدیران و کارشناسان خود حضوری فعال در ششمین نمایشگاه صنعت پخش یافته و تلاش دارد ضمن تعامل با تمام بازیگران تاثیرگذار عرصه پخش، در این رخداد ملی، تحقق اهداف و چشم اندازهای گروه زر را تقویت نماید. همچنین در ادامه سیاست گذاری های جدید هیات مدیره و فصل جدید برنامه های گروه زر در حوزه صنعت پخش و نگاه تحول گرا به این حوزه، نخستین همایش هم اندیشی مدیران زرنگار پخش درحاشیه این نمایشگاه بصورت اختصاصی برگزار می شود.

در این همایش سه روزه ضمن حضور کارشناسان و مدیران مجموعه گروه زر در کارگاه‌های تخصصی حوزه پخش، گزارش‌های مالی و فروش، مسائل لجستیک، انفورماتیک IT و ERP هلدینگ به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

در نخستین همایش زرنگارپخش پایتخت همچنین موضوعاتی چون کسب و کار نو، هوشمند سازی در فرآیند توزیع و پخش، بازاریابی و فروش، سیستم‌ها و روش‌ها و تحول دیجیتال در صنعت پخش بصورت کارگاهی آموزش داده می شود. شرکت زرنگار پخش همچنین بخشی از توان بازاریابی و فروش خود را در سالن اصلی نمایشگاه بین المللی کیش در معرض دید علاقمندان و متخصصان این حوزه قرار داده است. تامین کنندگان تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، متولیان فروشگاه های زنجیره ای و سایر ذی نفعان این حوزه می توانند در ششمین دوره این رویداد از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل برگزاری نمایشگاه های جزیره کیش از غرفه زر بازدید نمایند. توسعه بازار شرکت های تولید کننده مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و نیز توسعه سبد شرکت های صنعت پخش، نگاه ویژه به حوزه لجستیک و حمل و نقل و گسترش ارتباطات بین المللی این حوزه استراتژیک از اصلی ترین اهداف برگزاری این دوره از رویداد است.

حضور شرکت زرنگارپخش پایتخت در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران

کد خبر 54886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =