رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم تاکید کرد: هم‌چنان مساله بیمه اعضای این اتحادیه و تولیدکنندگان نان‌های حجیم با سازمان امور مالیاتی حل نشده است.

محمد جواد کرمی، رییس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: یکی ازمهم‌ترین مشکلات ما به عنوان تولیدکننده نان‌های حجیم با سازمان امور مالیاتی است

وی ادامه داد: پیگیری در خصوص تعدیل نرخ بیمه کارکنان واحدهای نان حجیم از 30 به 10 درصد همانند واحدهای نان سنتی از مهم ترین برنامه های اتحادیه محسوب می‌شود که باید به انجام برسد.

وی با بیان این‌که آخرین افزایش قیمت نان‌های فانتزی در سال 91 بود اظهار کرد: هزینه کارگری ، دستمزد، حامل‌های انرژی و بقیه موارد در مقایسه با سال گذشته حدود 25 درصد افزایش یافته ولی همچنان قیمت نان‌های فانتزی افزایش نیافته است.

کرمی ادامه داد: البته دولت تاکید دارد که قیمت‌ها تا پایان خرداد ماه افزایش نیابد و ما نیز دراین زمینه با دولت همراهیم و قرار است برای تعیین نرخ جدید آرد جلسه‌ای گذاشته شود که پس از آن قیمت گذاری در رابطه با نان‌های سنتی و حجیم انجام ‌شود.
کد خبر قیمت‌گذاری نان‌های حجیم پس از خرداد ماه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =