فود پرس- پس از کسب افتخارات جهانی توسط لازانیای زرماکارون، بار دیگر ارزیابی های کمی و کیفی مرکز کنترل غذا و دارو، محصولات زرماکارون را در رتبه بالاتر از باریلای ایتالیا بزرگترین تولید کننده ماکارونی دنیا قرار داد.

به گزارش فود پرس، طی ارزیابی هایی که مرکز کنترل غذا و دارو وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران از نمونه محصولات شرکت های زرماکارون از ایران و باریلا از ایتالیا انجام داد، زرماکارون از لحاظ مقدار پروتئین، کیفیت مطلوب، بافت سنجی، میزان افت پخت و سایر شاخص های کیفی بالاتر از باریلای ایتالیا، بزرگترین تولید کننده پاستای دنیا قرار گرفت.

در این آزمون ها محصولات زرماکارون میانگین پروتئین بیشتری نسبت به این برند ایتالیایی را دارا می باشد. همچنین میزان افت پخت زرماکارون کمتر از این میزان در ماکارونی باریلا می باشد که نشان دهنده این است که پس از پخت محصولات زرماکارون میزان مواد مغذی کمتری نسبت به باریلا را از دست می دهد.

آزمون های بافت سنجی دو محصول نیز نشان دهنده این واقعیت بود که از لحاظ استحکام، میزان شکنندگی و نرمی ماکارونی قبل و پس از پخت، زرماکارون شرایط مطلوب تر و بهتری نسبت به محصولات باریلا دارد
کد خبر زرماکارون برنده مسابقه کیفیت با باریلای ایتالیا شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =