۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
مطمئناً اسم رستوران چیل برای خیلی‌ها آشناست. رستورانی که طرفدارهایی پروپاقرص دارد و شاید بیشتر، آن را به خاطر برگرهای مخصوص آمریکایی و خوشمزه‌اش بشناسند. برای اثبات این موضوع فقط کافی است سری به فور اسکوئر این رستوران بزنید تا متوجه شوید میزان رضایت از این رستوران از دید دیگران چقدر است.

از این مسائل که بگذریم بهتره از یک سورپرایز صحبت کنیم. این روز‌ها سورپزایز رستوران‌ها شاید یک غذای جدید در منوی قبلی باشد اما چیل یک چیزی فرا‌تر از یک غذا برای دوستان دارد. رستوران چیل با وجود منوهای قبلی این بار یک منوی جدید در شعبه جدید طراحی کرده که حتی می‌توان گفت غیر از تفاوت بسیار زیادش، خیلی خوشمزه‌تر هم هست. چیل قرار است برای شما از این به بعد غذاهای متنوع و لذیذ گیلانی-شمالی سرو کند؛ اما توجه داشته باشید که در حال حاضر سرو غذاهای شمالی فعلاً به صورت دلیوری در این رستوران فعال است. در آشپزخانه گیلانی چیل تمامی امکانات آماده پذیرایی از شما است. اول از همه یک سرآشپز گیلانی باتجربه. به طور حتم اینکه یک آشپز محلی بتواند غذای اصیل یک منطقه را با سبک و سیاق ارائه دهد یک ویژگی عالی محسوب می‌شود.
چیل با در نظر گرفتن اینکه تهرانی‌ها غذای شمالی دوست دارند و شاید تا الآن غذای شمالی خوب در تهران عرضه نشده است تصمیم گرفته تا بهترین‌ها را در یک منو جا دهد. در واقع هدف چیل ارائه غذای گیلانی با طبع و ذائقه ی گیلانی است. منو شامل جوجه سیاه، جوجه ترش، کباب‌ترش، میرزا قاسمی، فسنجان، باقالا قاتوق، ترشی تره، ماهی سفید و قزل الا، اکثر غذا‌ها با برنج و بی‌برنج سرو می‌شود.
نوشیدنی‌های جدید، دوغ محلی، مزه‌های مخصوص هم از جمله پیش غذاهایی است که در منوی شمالی جایگاه ویژه‌ای دارد. برای طبخ تمامی غذاهای شمالی از مواد اولیه تازه، طبیعی استفاده می‌شود که همگی از خود گیلان تهیه می‌شود. برنج ایرانی شمالی، مرغ، ماهی، اردک، رب انار و…
کافی است تا مشتریان طعم غذا را مقایسه کنند تا متوجه شوند که مواد اولیه از گیلان تهیه شده و پخت آن توسط یک آشپز گیلانی تا چه میزان بروی عطر و طعم غذا تأثیر خواهد داشت.
در حال حاضر غذای گیلانی هم در تهران هست اما علاوه بر اینکه متنوع نیست گران هم هست. چیل تصمیم دارد تا با منوی گیلانی انتخاب وسیع تری در اختیار مشتریانش قرار دهد. چیل تا همین الآن هم بیشترین تخفیف و بهترین ارائه را به مشتریانش داده است و از این پس نیز باکیفیت خوب و قیمت مناسب در تلاش است تا مشتریان خود را همیشه داشته باشد.
در حال حاضر فیدیلیو کلاب با دلیوری غذای شمالی فعال نیست ولی به دلیل قیمت مناسب و به خاطر راه‌اندازی تازه این شعبه جدید رستوران چیل تخفیف‌های خوبی برای کلیه مشتریان در نظر گرفته است.
هدف چیل یک رقابت بین رستوران های گیلانی است اما با تفاوت ِ کفیت بالاتر.



با اولین سفارش از 30 درصد تخفیف ویژه بهره مند شوید




منبع:فیدیلیو
کد خبر آشپزخانه گیلکی چیل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    1 0
    لطفا قیمت ها را هم اعلام کنید