۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان با اشاره به اینکه مرحله اول توزیع سبد کالا طبق اعلام دولت از ۲۰ اردیبهشت ۹۳ آغاز می‌شود، گفت: جشنواره فروش اقساطی کالا تا ۲۲ اردیبهشت در تعاونی‌های مصرف فرهنگیان کشور برگزار می‌شود.

محمد جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه طبق اعلام دولت، امسال اقلام اساسی سبد کالا در 6 نوبت عرضه می‌شود، اظهار داشت: مرحله اول توزیع سبد کالای سال جاری بر اساس اعلام دولت از 20 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، اما نوع کالا و میزان آن هنوز مشخص نشده است.

جلیلیان با اشاره به اینکه مشمولان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و برخی اقشار این سبد کالا را دریافت می‌کنند، ادامه داد: ما آماده کمک به دولت در توزیع سبد کالا همانند گذشته هستیم.

وی تصریح کرد: اتحادیه فرهنگیان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، جشنواره فروش کالا و لوازم خانگی ویژه فرهنگیان با اقساط 20 ماهه آغاز کرده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان کشور با بیان اینکه این جشنواره از 12 تا 22 اردیبهشت ماه و در تعاونیهای مصرف فرهنگیان کشور برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره 480 قلم کالا  با قیمت مصوب و یکسان عرضه می‌شود و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت «اتما» یا حضور در 650 تعاونی مصرف فرهنگیان در سراسر کشور نسبت به ثبت نام و خرید کالای مورد نیاز  خود اقدام کنند.

کد خبر آغاز توزیع سبد کالا از ۲۰ اردیبهشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =