دبیر انجمن صنایع روغن نباتی‌ از عرضه روغن نباتی با تخفیف 10 تا 15 درصدی در طرح ضیافت همزمان با ماه رمضان خبر داد و گفت: قیمت روغن تا پایان ماه رمضان ثابت خواهد بود.


محمد قبله در گفت ‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه قیمت روغن تا پایان ماه رمضان افزایشی نخواهد یافت، گفت: بعد از ماه رمضان، تقاضای قیمت‌گذاری جدید روغن را به سازمان حمایت ارائه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قیمت روغن از اردیبهشت سال گذشته تاکنون تغییری نداشته است، تصریح کرد: در طول سال گذشته 2 بار وعده افزایش قیمت روغن به تولیدکنندگان داده شد، ولی عملی نشد که امیدواریم به منظور جبران قیمت تمام شده این کالا، طی سال جاری این مسئله عملیاتی شود.

دبیر انجمن صنایع روغن‌ در مورد میزان افزایش قیمت مورد تقاضای تولیدکنندگان روغن نیز گفت: در این مورد بحث کارشناسی به اتمام نرسیده و هنوز رقم مشخصی تعیین نشده است.

 قبله همچنین گفت: محدودیتی در عرضه روغن نباتی در ماه رمضان و طرح ضیافت نخواهیم داشت، به میزان مصرف و بر اساس نیاز بازار، روغن در مراکز عرضه کالا در طرح ضیافت به مردم ارائه خواهد شد و مشکلی برای تأمین این کالای اساسی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در طرح ضیافت، روغن با تخفیف 10 تا 15 درصدی به خریداران عرضه می‌شود، گفت: این تخفیف بر اساس روغن عرضه شده، تعیین خواهد شد.
کد خبر ثبات قیمت روغن تا پایان رمضان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =