۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
سخنگو و مدیر خرید تضمینی گندم، برنج و چای بانک سپه، گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون چهار میلیون و 800 هزارتن گندم به ارزش 51 هزار میلیارد ریال از سراسر کشور خریداری شد و تمام پول گندمکاران تا تمام وجوه گندمکاران تا روز گذشته پرداخت شده است.

محسن ملکی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: از مجموع گندم خریداری شده، تاکنون مبلغ 47 هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده و مابقی پول گندمکاران امروز به حسابشان واریز می شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 380 هزارتن گندم دروم از گندمکاران کشور خریداری شده است، اظهار داشت: عمده خرید تضمینی گندم دروم مربوط به استان های فارس و خوزستان بوده است.

به گفته وی، طی این مدت، 754 هزار و 170 تن محموله گندم به 849 هزار مرکز خرید تحویل داده شده است.

سخنگوی خرید تضمینی گندم بانک سپه، گفت: نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی 93 - 92 معمولی به قیمت 1050 تومان و گندم دوروم به قیمت 1080 تومان از گندمکاران سراسر کشور خریداری می شود.

ملکی ادامه داد: هم اکنون برداشت گندم برخی استان ها از جمله هرمزگان، خوزستان، بوشهر و جنوب کرمان نیز به مراحل پایانی خود رسیده اما خرید تضمینی گندم برخی مناطق گرمسیری تا پایان شهریور ماه و برخی مناطق سردسیری تا اواخر مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر خرید تضمینی گندم به 4.8 میلیون تن رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =