۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

انجمن صنفی گاوداران استان تهران، امروز نرخ جدید 1574 تومان هر کیلو شیر خام را برای وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد کرد.


احمد مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز کانون انجمن صنفی گاوداران با بررسی تمام عوامل موثر در قیمت، 1574 تومان برای هر کیلوگرم شیر خام را تعیین و به وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد داد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران استان تهران افزود: در صورتی که شیر خام را کیلویی 1574 تومان از دامدار خریداری کنند، 15 درصد حاشیه سود خواهد داشت.

وی در پاسخ به نحوه محاسبه قیمت گفت: قیمت‌های جدید انرژی، کرایه حمل و نهاده‌ها و میزان تاثیر آن در قیمت تمام شده شیر خام محاسبه شد.

مقدسی گفت: هفته گذشته قیمت کیلویی 1670 تومان شیر خام برای سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان اعلام کردیم، اما با توجه به فراوانی گله‌ها که باعث کاهش قیمت تمام شده می‌شود، قیمت را این هفته تعدیل کردیم.

وی تاکید کرد: گاوداران به هیج عنوان به دنبال گرفتن یارانه نیستند و می‌خواهند، محصول تولیدی خودشان به قیمت مناسب خریداری شود.

در این میان مشاور انجمن صنایع لبنی هم امروز به خبرنگار فارس گفت:  با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قیمت شیر خام اگر کیلویی 1460 تومان باشد، 10 درصد سود هم برای تولیدکنندگان خواهد داشت.

کد خبر قیمت شیر خام 1574 تومان پیشنهاد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =