۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مدیرعامل شرکت پگاه خراسان گفت: یارانه سال گذشته دامداران به ازای هر کیلو شیر 190 تومان بوده است که 69 درصد از این مبلغ معادل 130 تومان به دامداران استان تخصیص یافته و در حال پرداخت است.

حمید رضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان، بیان کرد: یارانه چهار ماهه منتهی به آخر سال که دولت قول پرداخت آن را به دامداران داده بود در حال پرداخت است که در حال حاضر از 190 تومان مبلغ معین شده به ازای هر کیلو، 130 تومان به دامداران استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال پیگیری برای تخصیص کامل این مبلغ به دامداران استان است، اظهار کرد: این کسری در تخصیص یارانه به کسری بودجه مربوط است.

سمیعی، حمایت و تقویت از بخش تولید لبنیات را مانند پیشگیری قبل از درمان دانست و اظهار کرد: پرداخت یارانه چه به صورت نقدی و چه به صورت در اختیار گذاشتن نهاده‌های دامی برای دامداران، سیاست خوبی در جهت حمایت از تولید و بهبود سرانه مصرف لبنیات ست.

وی افزود: با توجه به نقش 70 درصدی شیر خام در قیمت تمام شده محصولات لبنی، تخصیص یارانه به این بخش در جلوگیری از افزایش قیمت محصولات لبنی موثر خواهد بود.
کد خبر قیمت محصولات لبنی ثابت می‌ماند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =