۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
جدیدترین قیمت نمک تصفیه تبلور مجدد یددار در اوزان مختلف اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان نمک تصفیه ایران با اعلام خبر بالا اظهار کرد: در راستای همراهی با دولت تدبیر و امید و در راستای اجرای هرچه بهتر فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، این انجمن اقدام به نرخ‌گذاری نمک تصفیه تبلور مجدد یددار در اوزان مختلف(بسته‌بندی خانوار) کرد.

محمد ابریشم‌کار خطاب به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان این محصول هشدار داد: همه واحدهای تولیدی و بسته‌بندی که تاکنون بالاتر از قیمت‌های مصوب انجمن، نمک تصفیه(تبلور مجدد) را عرضه می‌کرده‌اند باید برای ایجاد وحدت رویه هرچه سریع‌تر نسبت به کاهش قیمت‌ها اقدام کنند.

وی افزود: رعایت حاشیه سود مصوب کمیسیون‌های هیأت عالی نظارت در استان‌ها ضروری بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخفیفاتی که منجر به عدم رعایت حقوق مصرف‌کننده شود، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی تأکید کرد: تخفیفات درنظر گرفته شده، براساس اصلاح قیمت درج شده روی کالا مترتب بر مصرف‌کنندگان خواهد بود.

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان نمک تصفیه ایران با بیان این‌که این انجمن همچنان به تفاهم‌نامه گذشته خویش با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پایبند است، گفت: قیمت‌های اعلامی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده هشت درصد، افزایش دستمزد سالانه و افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل در سراسر کشور است


کد خبر قیمت‌های جدید نمک اعلام شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =