۰ نفر
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
عادات ناصحيح غذايي و همراه کردن بعضي از آن‌ها با هم قدرت جذب بعضي املاح و ويتامينها را کاهش مي‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اغلب آسیایی ها عادت دارند همراه غذاهای نشاسته ای خود ماست نیز مصرف کنند اما مطالعات جدید نشان می دهند مصرف ماست همراه با غذاها می تواند موجب مشکلات گوارشی زیادی شود.

بررسی ها نشان می دهند، افراد باید يک ساعت پس از مصرف غذاي نشاسته ای و گوشتی، ماست خورده شود و يا اگر به هر دليلي امکان خوردن ماست ساعاتي بعد از مصرف غذا نيست، بهتر است ابتدا غذا صرف شود و سپس در اتمام غذا، ماست بخوريد.

گفتنی است، از آنجا که ماست منبع کلسیم است و بخشی از نیاز بدن به کلسیم از طریق خوردن ماست به دست می آید. افراد باید توجه داشته باشند که در میان وعده هایشان می توانند ماست را به تنهایی مصرف کنند.

ماست همچنین منبع مناسبی از پروتئین می باشد. پروتئین انرژی زیادی به بدن میدهد و به شما کمک می کند که در طول روز سالم، شاداب و سرزنده باشید. بسیاری از سیستم های داخلی بدن برای ترمیم خود نیازمند پروتئین می باشند، به ویژه ماهیچه ها. پروتئین همچنین معده را پر کرده و سبب می شود تا شما برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری کنید و مطالعات اخیر دانشمندان نشان می دهند مصرف ماست همراه با غذاهای پروتئینی موجب می شود تا از فواید هر دو ان ها کاسته شود.
کد خبر ماست را همراه با این غذا نخورید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =