رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم تهران تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان تولید و مصرف نان های بربری به نسبت نان های باگت افزایش می‌یابد و مصرف انواع نان‌های شیرمال نیز بیشتر می‌شود.

محمد جواد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجوبان ایران(ایسنا) با بیان اینکه افزایش قیمتی در نان های فانتزی نداشتیم گفت: از دی ماه سال گذشته تا به امروز افزایش قیمتی در این نوع نان ها نداشتیم و در حال حاضر قیمت نان بربری 700 تومان، نان حجیم و باگت فرانسوی بزرگ 1000 تومان، نان‌های باگت متوسط 600 تومان، نان ساندویچی 500 تومان و نان‌های تست به طور میانگین2500 تومان عرضه می‌شود.

وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان اتحادیه کنترل و نظارت مستقیم بر بازار دارد و از مصرف کنندگان درخواست می‌کنیم درصورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره‌های 29 و77194028 و شماره های85 و 77191184 تماس بگیرند که البته با رصدهایی که انجام دادیم هیچ گونه افزایش قیمتی را شاهد نبودیم.

کرمی با بیان اینکه در تهران 580 واحد و در کل کشور بیش از 3800 واحد نان‌های حجیم فعالیت می‌کند، اظهار کرد: برای استفاده از مصرف نان‌های تیره و سبوس‌دار در حال فرهنگ‌سازی هستیم.

رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران با بیان اینکه نان‌های فانتزی از نظر کیفیت، ماندگاری و مواد اولیه بسیار بهتر از نان سنتی هستند افزود: در تهیه این نوع نان از حرارت غیرمستقیم استفاده می‌شود، همچنین از جوش شیرین که برای بیماری‌های گوارشی و روده مضر است، استفاده نمی‌شود.

وی بیان کرد: کیفیت نان بستگی به عوامل مختلف از جمله گندم و آرد دارد و گندم‌های وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند .
کد خبر نان‌های فانتزی در ماه رمضان افزایش قیمت نداشتند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =