نرخ فروش هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان با 15 درصد سود برای تولیدکننده، هشت‌هزار و 500 تومان اعلام شد.

رییس اتحادیه قنادان تهران امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: بر اساس آنالیز اتحادیه قنادان تهران نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان هشت‌هزار و 500 تومان برای نوع درجه یک و هشت‌هزار تومان برای نوع درجه دو تعیین شد.

علی بهره‌مند افزود: برای رفاه حال شهروندان در ماه رمضان، از افزایش قیمت این محصول جلوگیری به عمل آمد و قنادان بر اساس سود کمتر از 15 درصد این محصول را به فروش می‌رسانند.

وی خاطرنشان کرد: در شهر تهران و حومه یک‌هزار و 600 واحد قنادی وجود دارد که تحت نظر بازرسی ماهانه اتحادیه و هفته‌ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارد، به همین منظور به مردم توصیه می‌شود که از خرید این محصول از واحدهای متفرقه خودداری کنند.

رییس اتحادیه قنادان تهران ادامه داد: در ایام خاصی مانند ماه مبارک رمضان و هفته پایانی سال که تقاضا افزایش می‌یابد، واحدهای متفرقه‌ای اعم از نان فانتزی، نان سنتی، سوپرمارکت و... اقدام به فروش زولبیا و بامیه تولید واحدهای زیرپله‌ای و فاقد جواز کسب از اتحادیه قنادان کشور می‌کنند.

بهره‌مندی تصریح کرد: مردم برای خرید محصول به قیمت کمتر سلامت خود را تهدید نکنند و به واحدهایی که نظارت بر فروش محصولات بر روی آنها وجود ندارد مراجعه نکنند، زیرا درصورت بروز هر نوع مشکلی اتحادیه پاسخگو نخواهد بود.

وی یادآور شد: اتحادیه قنادان تهران در ایام ماه مبارک رمضان نظارت کامل بر نرخ و کیفیت این محصول خواهد داشت.

بهره‌مندی تأکید کرد: در اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز سمیناری برای قنادان کشور برگزار و شرایط لازم برای فروش محصولات در ماه رمضان اعلام شد.
کد خبر نرخ فروش زولبیا و بامیه در ماه رمضان اعلام شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =