۰ نفر
۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
ویتاکرز (Whittaker’s) جزو اولین کارخانه‌های تولید شکلات خالص در دنیا می‌باشد. این شرکت نیوزیلندی از ابتدای شروع به کار خود در سال 1896 موفق به کسب نشان‌های مختلفی از جمله برند برتر نیوزیلند در سال‌های 2012 و 2013 شده است. خانواده ویتاکر با 4 نسل سابقه در زمینه فراوری شکلات همواره خود را به عنوان یکی از مطرح‌ترین کارخانجات تولید شکلات در قاره اقیانوسیه و نیز در کل دنیا مطرح کرده است.
شرکت ویتاکرز (Whittaker’s) مواد اولیه خود را از مرغوب‌ترین منابع اولیه دنیا تهیه می‌کند. از جمله می‌توان به کاکائوی به کار برده شده در شکلات که از تعاونی Kuapa Kokoo در کشور غنا و نیز ماداگاسکار اشاره نمود. Kuapa Kokoo دارنده گواهی Fairtrade (تجارت منصفانه) است. این گواهینامه تثبیت کننده استفاده درست از کارگران و نیز شرایط مناسب کار برای آنها در کشورهای رو به توسعه است. کاکائوی استفاده شده در این محصولات، به همراه مواد اولیه درجه یک همانند پودر شیر، پرتقال و کیوی کشور نیوزیلند، فندق ترکیه، بادام و کشمش آمریکا، ماکادمیای استرالیا، بیسکوییت انگلیس، نارگیل فیلیپین، بادام هندی ویتنام و بادام زمینی آفریقای جنوبی و...همگی نشان‌دهنده تلاش و کوشش صاحبان کمپانی به منظور حفظ کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته در شکلات‌ها است.

این شرکت با تولید بیش از 70 نوع محصول متنوع با درصدهای کاکائوی متفاوت 72 درصد (شکلات تلخ)، 50 درصد (شکلات نیمه تلخ) و 33 درصد (شکلات شیری) در وزن‌های مختلف تأمین کننده خواسته‌های بسیاری از دوست‌داران شکلات است.
ویتاکرز (Whittaker’s)، تولید کننده 24 طعم شکلات بلاک (Blocks) 200 گرمی، 7 طعم شکلات چانک (Chunks) 50 گرمی، 9 طعم شکلات اسلب (Slab) 40، 45، 50، 70 و 75 گرمی، 5 طعم شکلات سنته (Sante) 25 گرمی، 6 طعم تافی میوه‌ای (K-Bar) 24 گرمی و نیز تافی شیری (Toffee Milk) 11 گرمی می‌باشد.
همچنین محصولات این شرکت شامل "مینی شکلات‌های" بسته‌بندی شده 10.5 و 15 گرمی تحت عنوان‌های به ترتیب مربعی (Squares) و مینی‌اسلب (Mini Slabs) می‌باشد.
شکلات‌های مخصوص دسر و شیرینی‌پزی با عنوان شکلات‌های دانه‌ای (Pips) 2 کیلوگرمی برطرف کننده بسیاری از نیازهای حرفه‌های مختلف در زمینه شیرینی‌ پزی و کلوچه‌های شکلاتی است.
همچنین این کمپانی تولید کننده شکلات های تزیینی کادویی برای روزها و مراسم خاص می باشد.
تمامی محصولات ارائه شده شرکت ویتاکرز (Whittaker’s) دارای گواهی حلال (Halal Certificate) بوده و بسته‌بندی طلایی شکلات‌ها حافظ کیفیت و مرغوبیت آنها می‌باشد.

برای خرید محصولات ویتاکرز (Whittaker’s) می‌توانید با شرکت اکسیر اس آی به نشانی www.exirsi.com نماینده انحصاری کمپانی ویتاکرز در ایران تماس بگیرید.








کد خبر ویتاکرز در ایران نمایندگی رسمی زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =