فود پرس - صنایع شیر ایران "پگاه "در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی  ،جشنواره تحقیق وتوسعه وخوکفایی  برگزار می نماید.
به گزارش فود پرس، شرکت صنایع شیر ایران"پگاه" به عنوان بزرگترین مجموعه صنایع غذایی وآشامیدنی کشور با مبنا قرار دادن سال گذشته به نام "حماسه سیاسی واقتصادی" ونیز بستر سازی انجام شده تحت عنوان" اقتصاد مقاومتی" کوشید برنامه ریزی عملیاتی برای دستیابی به اهداف فوق را در برنامه های سالانه های خود قرار دهد.
براین اساس دو راهبرد تقویت بخش تحقیق وتوسعه "R&D"با هدف دستیابی به حداکثر نوآوری در صنعت شیر کشور وخودکفایی در تولید قطعات یدکی" 1000 قطعه فنی پیچیده " در دستور کار قرار گرفت.
با توکل به نیروی لایزال الهی وهمت همکاران وبهره مندی از توان داخلی کشورموفقیت های بزرگی حاصل شدکه در نظر است این موفقیت ها در جشنواره ای وبا حضور مسئولین عالی رتبه نظام درمعرض تماشای همگان قرار گیرد تا پیامی باشد از تاثیر عزم ملی ومدیریت جهادی در صرف فعل ما می توانیم ، فرصتی باشد برای تقدیر از تلاش همه آنانی که در این راه یاور ما بوده اند ونیز فرصتی باشد برای ترسیم آینده ای که لاجرم باید بهتر ومتنوع تر از امروز باشد.
گفتنی است جشنواره R&D پگاه ، نمایش نوآوری وخلاقیت در تولید و عرضه محصولات جدید و خود کفایی قطعات فنی و جلوه ای ماندگار از توانایی ایران و ایرانی در حوزه اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در تاریخ 20و 21 خرداد ماه 1393در شیراز و در مجموعه سرزمین سبزدر مساحتی به وسعت 1500 متر مربع برگزار خواهد شد.
حسین چمنی دبیر جشنواره با اشاره به حضور تعدادی از مسئولین کشوری،نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،میهمانان خارجی از کشورهای اروپایی ومنطقه در این جشنواره گفت:در نمایشگاهی که برپا می شود نتایج تلاش شرکت صنایع شیر ایران با بکارگیری الگوی اقتصاد مقاومتی در معرض دید مسئولان ومردم قرار خواهد گرفت.
دراین نمایشگاه در دو بخش 250محصول جدید ونیز بیش از 1100 قطعه فنی مورد نیاز که قبلا وارد می شد وطی سال گذشته وامسال توسط نیروهای فنی شرکت وبا استفاده ازتوان داخلی تولید شده به نمایش گذاشته خواهد شد.
قطع وابستگی به بیگانگان ،کاهش هزینه های تولید ونوآوری گسترده برای تسخیر بازارهای منطقه وجهان ،از جمله دستاوردهای این جشنواره خواهد بود.
وی همچنین یادآور شد که در طی برگزاری این جشنواره قرارداد ویادداشت تفاهمهایی با مشتریان وتامین کنندگان خارجی وداخلی ونیز وزارتخانه های کشور در زمینه فعالیت های فرهنگی ،تولیدی وفنی به امضاخواهد رسید.
کد خبر پگاه پیشگام در تحقق توسعه واقتصاد مقاومتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =