پارک ساعی با تمام بزرگی به یک کافه‌رستوران خوب نیاز دارد. اما شاید تنها کافه‌ای که در گوشهٔ پارک ساعی بتوانید پیدا کنید کافه پله است.

برای توضیح کار بعضی از رستوران‌ها کمی سخت است که از کدام  قسمت کارشان شروع کرد. کافه پله هم دقیقاً همین‌طور است.
کافه پله تقریباً نزدیک به دو سال است که با این نام در بالاترین نقطه پارک ساعی فعالیت می‌کند. فضای گرم و دل‌نشین کافه در هر فصلی از سال به چشم می‌خورد. پنجره‌هایی که در کنار میزها قرار دارد به شما این فرصت را می‌دهد تا در کنار نوشیدن قهوه‌تان فضای بیرونی رستوران را تماشا کنید.  دکور کافه پله زیبا و دیدنی است. در برخی از مناسبت‌ها تغییر می‌کند و حال هوای آن مناسبت را برای شما تداعی می‌کند. روزهایی از هفته هم می‌توانید از صدای موسیقی زنده در فضای کافه لذت ببرید. موسیقی سنتی بیشترین سبکی است که در کافه اجرا می‌شود. موسیقی زنده ازجمله اتفاقاتی هست که ممکن در رستوران‌های زیادی اجرا شود اما واقعاً باید یک بار در کافه حضورداشته باشید تا بینید که چقدر فضای کافه به همراه موسیقی دلپذیر است.

کار اصلی کافه‌رستوران پله بین منو کافی‌شاپ و منو اصلی که منو فست فودست است.
پس اول از رستوران شروع می‌کنیم
سبک غذای رستوران کافه پله فست فود هست، شاید خیلی از رستوران‌ها فست فود سرو کنند


اما تا الآن با توجه به انواع نظرسنجی‌ها همگی از سبک و مزه غذاها بسیار رضایت داشته‌اند. انواع ساندویچ‌ها و برگرها و البته پیتزا در منو وجود دارد.

شاید سؤال پیش بیاید که اصلاً خوب نیست که کافه و رستوران باهم یکی باشد چون ممکن است بوی غذا در کافه بپیچد اما اصلاً این‌طور نیست زیرا محل تهیه غذا کمی با کافه فاصله دارد به‌هیچ‌وجه بویی اذیت کننده نیست. خوبی کافه‌رستوران در این است که بعد از غذا به‌راحتی می‌توانید دسر هم سفارش دهید.
کافی‌شاپ هم یک قسمت بسیار فعال کافه پله هست. منو کافی‌شاپ شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه هست.

یکی از بهترین روزهای کافه پله جمعه‌ها هست. کافه پله با برگزار کردن یک میز مفصل صبحانه هر جمعه میزیان خوبی برای مهمانان کافه هست.
صبحانه
کافه پله یکی از کامل‌ترین منوهای صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس را دارد.
هر هفته بعضی از غذاها تغییر می‌کند و برخی ثابت است. عدسی، انواع املت، خوراک لوبیا و جزو غذاهای گرم میز صبحانه است. همچنین در کنار صبحانه می‌توانید از موسیقی زنده و فضای شاد کافه هم لذت ببرید.
قیمت صبحانه کافه پله بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه هست. درواقع شاید هر چیزی که شما در کافه پیله میل می‌کنید باوجود کیفیت بسیار عالی مناسب است.


تلفن: 88203703
آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان ساعی یکم، جنب فرهنگسرای سرو

منبع:فیدیلیو
کد خبر کافه‌رستوران پله در دنج‌ترین جای پارک ساعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =