دبیر انجمن صنایع لبنی  با اشاره به مصوبه یارانه شیر بهار، گفت: درخواست یارانه شیر تابستان مطرح و قرار است در دستور کار هیأت وزیران قرار گیرد، ولی هنوز در مورد آن تصمیمی گرفته نشده و مصوبه‌ای صادر نشده است.


رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی  در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: برای سه ماه دوم سال از کارگروه کنترل بازار و از ریاست جمهوری تقاضای یارانه شیر شده است.

وی افزود: درخواست یارانه شیر تابستان در مرحله طرح در جلسه است و قرار در دستور کار هیات وزیران برای بررسی قرار گیرد، ولی هنوز در مورد آن تصمیمی اتخاذ نشده و مصوبه‌ای هم صادر نشده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: هم‌اکنون قیمت خرید شیر خام از دامداران بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و این قیمت بین 1110 تا 1250 تومان براساس مرغوبیت شیر متفاوت است.
 
باکری اظهار داشت: احتمال دارد و انتظار می‌رود با درخواست یارانه شیر برای تابستان موافقت شود، ولی شیر باید در نیمه دوم سال آینده از شرایط یارانه خارج شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با تأمین نهاده‌های دامی فراوان که وزارت جهاد کشاورزی از طریق شرکت پشتیبانی امور دام در حال برنامه‌ریزی برای آن است قیمت نهاده‌ها در بازار کاهش یابد و بهای تمام شده شیر پایین بیاید و قیمت عرضه و تقاضا با قیمت تمام شده شیر منطبق شود.
کد خبر یارانه شیر تابستان هنوز مصوب نشده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =