فود پرس - چهل و دومین شماره نشریه «اقتصاد سبز» به صاحب‌امتیازی و سردبیری مهندس محمدرضا جمشیدی منتشر شد.

سرمقاله این شماره که به عنوان «محمود حجتی اهل فرصت‌سوزی نیست» به قلم سردبیر به رشته تحریر درآمده به تحلیل مراسم تجلیل از نمونه‌های کشاورزی و ویژگی‌های این مراسم پرداخته است. در بخشی از سرمقاله می‌خوانیم که «... اینکه از زبان رییس جمهوری جاری می‌شود که کشور فقط با 10درصد صرفه‌جویی در آب کشاورزی متحول می‌شود، نشان می‌دهد که داد و فریاد وزیر جهاد کشاورزی در هیات دولت که تا پاسی از شب نیز در دفتر کارش مشغول فعالیت است، به رغم کافی نبودن نتیجه داده و می‌طلبد عزمی ملی برای جهش کشاورزی به سوی جلو شکل بگیرد...»
«حال و هوای سرد بودجه زمستانی بر بخش کشاورزی» عنوان «سخن ماه» این شماره است که به قلم علیرضا صفاخو به تحلیل بودجه بخش کشاورزی پرداخته است. «توزیع دوقلوی به هم چسبیده تولید» عنون گزارش اصلی «اقتصاد سبز» است که به قلم توانای یحیی امیری لیدر گروه گزارش مجله نوشته شده است. اقتدار ملی بدون امنیت غذایی ایجاد نمی‌شود، نمونه‌های کشاورزی در آیینه آمار، اعتبارات جهاد کشاورزی در لایحه بودجه 94، فضول‌باشی، بیمه کشاورزی سال 94 راه‌اندازی می‌شود، 8 پیشنهاد کلیدی برای اعتلای کشاورزی، دکتر مهدی کریمی تنها دریافت‌کننده نشان شوالیه صنعت غذا در ایران، راه‌های تشخیص فرآورده‌های گوشتی تقلبی، «دومینو» شرکتی 3ساله با تجربه‌ای 30 ساله، تجلیل از احمد آزادمرد، کاهش عوارض خطرناک آلودگی هوا با مصرف شیر و لبنیات، اخبار برندها، بورس کالاهای کشاورزی در سال 2015 همچنان روی ریل رکود، اعلام چهارمین مرحله شمارش آرای نظرسنجی از مصرف‌کنندگان برای انتخاب شرکت‌های برتر صنایع غذایی با عنوان «مهرام»، «رانی»، «هراز» و «ب.آ» همه را غافلگیر کردند  از جمله اهم مطالب این شماره است.
هندوانه ابوجهل، تولید و مصرف ثانیه‌ای 412 لیتر بستنی در دنیا، کشاورزی پست مدرن، ویژه‌نامه نخستین نمایشگاه بین‌المللی خوراک دام، طیور و آبزیان، حدیث هفتاد من تامین خوراک دام و طیور، برزیل بزرگ‌ترین تولیدکننده پرتقال دنیا و صفحات ویژه توانمندی‌های کشاورزی استان قزوین از جمله بخش‌های کلیدی این نشریه به شمار می‌رود که در کنار بخش‌های سرگرمی‌های کشاورزی، اپلیکیشن‌های کشاورزی و صناع غذایی و دنیای نمایشگاه‌ها در مجموع نشریه متنوعی را تشکیل داده است.
کد خبر 0889a2ab984d4e6993cf1b5bf35496c9

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =