مواد غذایی> اقتصاد غذا- دوازدهمین جشنواره ارگانیک ایران 28 آبان تا یکم آذرماه در سالن های 10 و 11 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، شبنم وثوقی دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره محصولات ارگانیک در نشستی خبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: برای نخستین بار جشنواره و نمایشگاه ارگانیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و این فرصت مناسبی برای معرفی بهتر محصولات ارگانیک و همچنین بین المللی کردن آن است.

وی گفت: در این نمایشگاه 120 غرفه در فضای 2600 متری انواع محصولات ارگانیک نظیر عسل، چای، دمنوش،  انار و محصولات جانبی، مرکبات، کیوی، عرقیات و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و... را عرضه کرده و با حدود30 درصد تخفیف به فروش می رسانند. همچنین در این نمایشگاه واردکنندگان نهاده های مجاز و شرکت های بازرسی نیز حضور دارند.

وثوقی با بیان اینکه بازار محصولات ارگانیک در کشور رو به گسترش است خاطرنشان کرد: 70 فروشگاه محصولات ارگانیک در سطح کشور زیر نظر انجمن فعالیت می کنند و از مهم ترین آنها می توان به فروشگاه های زنجیره ای هایپر می، پالادیوم و بامیکا اشاره کرد.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره محصولات ارگانیک فروش آنلاین محصولات ارگانیک را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برای توسعه بازار محصولات ارگانیک اعلام کرد و گفت: در گذشته سازمان میادین میوه و تره بار غرفه هایی را با تخفیف ویژه در اختیار محصولات ارگانیک قرار می داد که متاسفانه این روند در سال جاری تغییر کرده است و غرفه های محصولات ارگانیک نیز به صورت مزایده ای در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد و عملا امکان کنترل و نظارت انجمن بر محصولات عرضه شده در این غرفه ها از بین رفته است. 

کد خبر 1258d62cd38a425294d0a2879ee80b22

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =