فود پرس -در مرحله حذفی مسابقات تیم فوتبال صنعت غذا، پدرخوب به دیدار پگاه تهران می رود و یک و یک هم حریف صنایع بسته بندی پگاه شد.

به گزارش فود پرس در پایان روز سوم مسابقات فوتبال صنعت غذا، تیم رسانه صنعت غذا در حال شگفتی سازی مقابل تیم پرستاره پدر خوب بود که با گل دقایق پایانی پدر خوب با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

گل های این بازی در دقایق 15 (محمد نوازی) و 55 (حمید واعظ) برای پدر خوب و 25 (نوید رمضانی) و 40 (حامد عباسی) به ثمر رسید. با این تساوی تیم رسانه از ادامه رقابت ها باز ماند و پدر خوب به عنوان تیم اول به همراه صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاه از گروه خود صعود کردند.

در گروه دیگر این مسابقات تیم بوف در حالیکه نیمه اول را به سود خود به پایان رسانده بود، در نهایت با نتیجه 3-6 نتیجه را به تیم با تجربه یک و یک واگذار کرد و از ادامه رقابت ها باز ماند.

گل های این دیدار را برای تیم رستوران های زنجیره ای بوف، قاسم اسماعیلی (دقیقه 17)، علی بخشی (دقایق 22 و 56) و همچنین برای تیم یک و یک، سعید تهمتن (دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی)، امید فرضی (دقایق 39، 50، 53 و 55) و رضا لنگرانی (دقیقه 42) به ثمر رساندند.

از این گروه نیز یک و یک به عنوان تیم اول و پگاه تهران به عنوان تیم دوم صعود کردند.

در نهایت رستوران های زنجیره ای پدر خوب، پگاه تهران، یک و یک، صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاه به عنوان چهار تیم برتر مسابقات شناخته شدند.

روز چهارشنبه 30 مهر ماه یک و یک به مصاف صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاه و پگاه تهران نیز به مصاف رستوران های زنجیره ای پدر خوب خواهند رفت.



                 دومین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا (جام تولید ،کیفیت، سلامت)
                                         جدول نتایج بازی های دوره ای
                                       


 
کد خبر 15c964d226274a46ad489a7532159693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =