فود پرس- براساس نظرسنجی انجام شده از بزرگان و پیشکسوتان صنایع غذایی کشور که به همت انجمن علوم وصنایع غذایی ایران انجام گردید «مرتضی سلطانی»، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر به واسطه بیش از 3 دهه فعالیت مستمر و موفق در عرصههای تولیدی و صنعتی و تلاش پیش رو و مؤثر در ارتقا و جهانی سازی صنعت غذای کشور، به عنوان شخصیت صنعت غذای ایران در سال 90 انتخاب گردید.
همایش معرفی شخصیت صنعت غذای سال 90 با حضور رئیس سازمان غذا و داروی ایران، رئیس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و جمعی از مدیران، بزرگان و پیشکسوتان صنعت غذای کشور در محل مرکز آموزش های صنعت غذا برگزار شد.
در حاشیه این همایش، مرتضی سلطانی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر گفت:  «این سرزمین به واسطه توانمندیها و مزیتهایی که در منابع اولیه، فنآوری و نیروی انسانی دارد، قادر است در صنعت غذا، پیشگام منطقه بوده و در سکوهای بالاتری در سطح جهانی قرار گیرد. در واقع اگر بخواهیم اقتصاد پویاتری داشته باشیم و تولید را به عنوان مهمترین رکن در جهش اقتصادی در نظر بگیریم، قطعاً صنعت غذا تمامی قابلیتهای لازم را برای ایفای نقش مؤثرتری برخوردار است و این در حالی است که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این مزیت را باید جدیتر مد نظر قرار داد.»
شخصیت صنعت غذای سال 90 کشور با تأکید بر نقش مدیریت تولیدمحور و دانشگرا در تجلی این جایگاه افزود: «مواد و منابع اولیه و ماشینآلات حداکثر 25 درصد سهم در فرآیند تولید دارند، لیکن نقش نیروی انسانی است که 75 درصد از موفقیت را محقق میسازد و تداوم آن را فراهم میکند. به همین دلیل رسیدن به شکوفایی صنعتی در سالی متبرک به نام تولید ملی، متکی به اعمال مدیریتی تولیدمحور و دانشگرا با اتکا و اعتماد به نیروی انسانی است.»
کد خبر 18105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =