صنایع غذایی>معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: کیفیت محصولات غذایی باعث شده است که صنایع غذایی صادراتی را به ده ها کشور اروپایی داشته باشند که در رونق اقتصادی بسیار تاثیر گذار است.

رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو  گفت: در سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت به نقش و اهمیت صنعت غذا از جمله تولید کنندگان، کشاورزان در مزرعه، صنایع تبدیلی و صنایع بزرگ غذایی در حوزه های مختلف واقف هستیم.

وی افزود: در طی بازدیدهایی که در استان ها صورت می دهیم و از نزدیک مشاهده می کنم، کیفیت بالای تولیدات محصولات غذایی باعث افتخار است.

دکتر دیناروند اظهار داشت: کیفیت محصولات غذایی باعث شده است که صنایع غذایی صادراتی را به ده ها کشور اروپایی داشته باشند که در رونق اقتصادی بسیار تاثیر گذار است.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه های مختلف غذایی آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات تاثیر گذار در سلامت نیز هستیم که در سلامت جامعه و مردم نقش داشته باشد.

دکتر دیناروند خاطر نشان کرد: واقعیت این است که حوزه غذا از نگاه اقتصادی، اجتماعی، عدالت، دسترسی و توسعه عدالت حائرپز اهمیت است.همچنین در بحث توسعه فناوری، نقشی که علم و فناوری در این حوزه دارد و ارتباط دوسویه ای که که دارند یعنی سهم غذا در حوزه علم و سهم علم و فناوری در حوزه غذا از همه جنبه ها مهم می باشد.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نقش اساسی از نگاه مردم، نقش سلامت در حوزه غذا است که در این حوزه این نقش اساسی و حیاتی است و حرف اول را می زند؛ البته نباید سایر نقش ها را نادیده بگیریم.

دکتر دیناروند در پایان گفت: سازمان غذا و دارو در حوزه های مربوطه، سلامت مردم را در اولیت دارد و با کوچکترین تخلفی هم که باعث صدمه به سلامت مردم شود با قاطعیت برخورد می کند.

منبع:ایفدونا
کد خبر 1f7c06c6da8c41dea9c5022d94a3bf2d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =