1-   عنوان نمایشگاه: klengarten messe

تاریخ  : بیست و دوم تا بیست و سوم سپتامبر سال 2012-اول و دوم مهر ماه 1391

مکان :اتریش

این نمایشگاه در بخش طراحی و ساخت انواع باغ های پرورش گل و گیاه  باغ های میوه فعالیت می کند و در سال 2011 میلادی بیشتر از 60 شرکت در آن حضور پیدا کردند . انتظار می‌رود در نمایشگاه سال جاری 3 هزار بازدید کننده از نمایشگاه دیدن کنند و در حاشیه آن یک کارگاهی برگزار می شود که برای بازدید کنندگان بسیار جالب خواهد بود.البته در حاشیه نمایشگاه انواع محصولات غذایی و محصولات باغی هم عرضه می شود ولی قیمت عرضه آن 10 درصد کمتر از قیمت آن در بازار است به همین دلیل می تواند سودآوری زیادی برای دو طرف داشته باشد . شرکت های حاضر در نمایشگاه سال جاری اتریش بیشتر شرکت های داخلی این کشور هستند و 10 شرکت از دیگر کشورهای اروپایی هم در آن حضور یافته اند.

 

 

2-عنوان نمایشگاه: Intermeat

تاریخ: بیست و سوم سپتامبر تا بیست و پنجم سپتامبر سال 2012- دوم تا چهارم مهرماه 1391

مکان:آلمان

این نمایشگاه تخصصی در صنعت گوشت و فرآورده های گوشتی به خصوص انواع سوسیس و کالباس است  که بیش از 20 سال است هر ساله در آلمان برگزار می شود . از آن جهت که مصرف فرآورده های گوشتی در این کشور بسیار زیاد است این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاههای صنعت گوشت در دنیا است و هزاران بازدید کننده از سراسر اروپا دارد . در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت بزرگ تولید کننده فرآورده های گوشتی و گوشت شرکت دارند و محصولات جدید  خود را عرضه می کنند. مذاکراتی که در حاشیه این نمایشگاه انجام می شود زمینه را برای  عرضه محصولات غذایی مختلف به بازارهای خارجی فراهم می آورد . این صنعت درآمد زایی زیادی برای آلمان دارد و به همین دلیل میلیون ها نفر در آن مشغول به کار هستند.

 

3-عنوان نمایشگاه:Intercool

تاریخ: بیست وسوم سپتامبر تابیست و ششم سپتامبر سال 2012- دوم تا ششم مهر ماه 1391

مکان: آلمان

این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های بزرگ مواد غذایی و محصولات کشاورزی در دنیا است . این نمایشگاه قدمت پانزده ساله دارد و در سال گذشته بیش از 5 هزار نفر از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند . در این نمایشگاه علاوه بر فرآورده های غذایی ، انواع غذاهای دریایی و گیاهی و گوشتی  نیز عرضه می شود و کشورهای تولید کننده این محصولات غذایی در نمایشگاه شرکت می کنند.

4-عنوان نمایشگاه:Burtarim

تاریخ: بیست و ششم تا سی ام سپتامبر سال 2012- پنجم تا نهم مهر ماه 1391

مکان:ترکیه

این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های پر طرفدار مواد غذایی در  خاورمیانه است و انواع شرکت های فعال در صنعت کشاورزی و دامپروری در آن شرکت می کنند . این نمایشگاه کشاورزی که قدمت10 ساله دارد در سال گذشته به عنوان سومین نمایشگاه بزرگ کشاورزی در خاورمیانه معرفی شد و به همین دلیل  شرکت های زیادی  در آن حضور پیدا کرده اند . در سال گذشته 140 شرکت فعال در تولید محصولات کشاورزی و غذایی در آن شرکت کردند و بیش از 4 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کرده اند.

5-عنوان نمایشگاه:Rice Tech Expo

تاریخ:بیست و هشتم تا سی ام سپتامبر سال 2012 –هفتم تا نهم مهرماهسال 1391

مکان: هند

برای سه روز تمامی کشورها و شرکت های فعال در عرصه تولید برنج در کشور هند دور هم جمع می شوند تا ضمن تبادل اطلاعات در زمینه صنعت برنجکاری ، اقدام به  معرفی جدیدترین محصولات خود به بازار کنند . در  نمایشگاه هند بیش از 100 شرکت فعال در تولید و عرضه برنج به بازارهای جهانی حضور دارند و شمار زیادی از کشورهای فعال در اصلاحات بذر برنج  نیز حضور دارند . تمامی تجهیزات مورد استفاده در برنج کاری و انواع ماشین الاتی که در بخش های مختلف تولید و برداشت برنج استفادهمی شود در حاشیه نمایشگاه عرضه خواهد شد . در سال گذشته مذاکرات زیادی در زمینه تجارت برنج میان کشورهای مختلف انجام شد که کمک زیادی به رشد درآمد در صنعت برنج هند کرد.

 

6-عنوان نمایشگاه:SWEETS & BAKERY UKRAINE

تاریخ: دوم تا چهارم اکتبر سال 2012 –یازدهم تا سیزدهم مهر سال 1391

مکان:اوکراین

این نمایشگاه از پر طرفدارترین نمایشگاه های دنیا است و هر ساله هزاران بازدید کننده دارد . نمایشگاه اوکراین در سال گذشته 4 هزار نفر بازدید کننده داشت  بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی در آن شرکت کردند . نمایشگاه شکلات  شیرینی اوکراین از بزرگترین نمایشگاه ها  در کشورهای مشترک المنافع است  و به همین دلیل شرکت های فعال در این صنعت از کشورهای مختلف دنیا در آن حضور دارند . در سال گذشته شمار شرکتهای خارجی حاضر در نمایشگاه به 30 درصد تعداد شرکت کنندگان رسید ولی انتظار می رود در سال جاری شرکت کنندکان خارجی بیشتر باشند.

 

7-عنوان نمایشگاه:Iberflora

تاریخ: سوم تا پنجم اکتبر  سال 2012 –دوازدهم تا چهاردهم مهر ماه سال 1391

مکان: اسپانیا

این نمایشگاه  یکی زا بزرگترین نمایشگاه های گل  وگیاه در کل اروپا است و در سال 2012 میلادی  بیش از 180 شرکت فعال در این صنعت در نمایشگاه شرکت دارند . شرکت های حاضر در نمایشگاه اسپانیا بیشتر شرکت های فعال در اروپا و کاستاریکا هستند و در سال 2011 میلادی بیشتر از 2 هزار نفر از آن بازدید کردند . این نمایشگاه به دلیل معرفی انواع گل های موجود در دنیا به مصرف کنندگان دیگر کشورهای دنیا و مذاکرات قراردادی بین شرکت های تولید کننده گل و مصرف کنندگان دیگر کشورهای دنیا اهمیت دارد.

 

8:عنوان نمایشگاه: Food & Drinks Exhibition

تاریخ: هشتم تا یازدهم اکتبر سال  2012- هفدهم تا بیستم مهر ماه سال 1391

مکان: لهستان

این نمایشگاه تمامی بخش های صنعت غذا را در بر می گیرد و شرکت های تولید کننده و عرضه کننده مواد غذایی در کنار تولید کنندگان تجهیزات صنعتی در بخش بسته بندی و فرآوردی غذا در آن حاضر هستند . این نمایشگاه یکی از مهمترین و بزرگترین نمایشگاه های کشور فیلیپین است و در سال گذشته 40 شرکت آسیایی فعال در این صنعت هم در نمایشگاه شرکت کرده بودند.

 

9-عنوان نمایشگاه: Exhibition of Machine & Equipment for the food Industry

تاریخ:هشتم تا یازدهم اکتبر سال  2012- هفدهم تا بیستم مهر ماه سال 1391

مکان:لهستان

در این نمایشگاه تخصصی ماشین الات صنعت غذا یکی از بزرگترین نمایشگاه ماشین الات کشاورزی و صنایع غذایی در دنیا است که طی 15 سال گذشته در کشور لهستان برگزار می شود . در سال گذشته بیش از 150 شرکت خارجی و داخلی فعال در بخش تولید ماشین آلات صنعتی در این نمایشگاه شرکت کردند و اغلب بازدید کنندگان از نمایشگاه فعالان صنعت کشاورزی بودند . مذاکراتی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود  اهمیت زیادی در توسعه صنعت غذا ایفا می کند . مطالعات نشان می دهد نمایشگاه لهستان چهارمین نمایشگاه بزرگ ماشین الات صنعت کشاورزی  در دنیا است و اثر زیادی در توسعه آن دارد.

 

10-عنوان نمایشگاه:International Flower Expo Tokyo

تاریخ:دهم تا دوازدهم اکتبر سال 2012- نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه سال 1391

مکان: ژاپن

این نمایشگاه سالانه گل  و گیاه یکی از پر طرفدارترین نمایشگاه های صنعت کشاورزی در ژاپن است و در سال گذشته میلادی بیش از 4 هزار نفر از آن بازدید کردند . البته تمرکز اصلی این نمایشگاه نه بر گل بلکه بر صنعت کشاورزی و جنگلداری و گیاهانی است که شرایط جوی و آب و هوایی مختلف رشد می کنند . مطالعات نشان می دهد این نمایشگاه بهترین نمایشگاه گل  وگیاه در کل آسیا است  و از نظر رتبه بندی جهانی در جایگاه چهارم دنیا قرار گرفته است . در این نمایشگاه شمار زیادی از افرادی فعال در این صنعت حضور دارند و از نظر شمار باز دید کنندگان حرفه ای صنعت کشاورزی هم جایگاه بسیار خوبی در سطح دنیا دارد.

 

 

11-عنوان نمایشگاه: Vietstock Expo & Forum

تاریخ:دهم تا دوازدهم اکتبر سال  2012- نوزدهم تا بیست و یکم مهر  ماه سال 1391

مکان:ویتنام

این نمایشگاه تخصصی در صنعت دامپروری و تولید گوشت در کشور ویتنام است که در سال گذشته میلادی بیش از 5 هزار بازدید کننده داشته است . در این نمایشگاه تجهیزات مورد استفاده در فرآوری گوشت و تولید محصولات گوشتی  در کنار ماشین الات مورد استفاده در بخش ها و مراحل مختلف پرورش حیوانات و پرندگان  دیده می شود . این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه مهم در صنعت دامپروری و گوشت در دنیا است و در سال گذشته میلادی 150 شرکت داخلی و خارجی در آن حضور داشتند. صنعت دامپروری یکی از صنایع بسیار با اهمیت است که میلیون ها دلار برای ویتنام درآمد ایجاد می کند و کمک بزرگی به اقتصاد این سرزمین می کند.

 

12-عنوان نمایشگاه: Vegetables and Fruit of Ukraine

تاریخ:یازدهم تا سیزدهم اکتبر سال  2012- بیستم تا بیست و دوم  مهر  ماه سال 1391

مکان:اوکراین

این نمایشگاه در حوزه سبزی و میوه است و تمامی شرکت های فعال در بخش تولید میوه و سبزی در آن حضور دارند و در این نمایشگاه علاوه بر عرضه آخرین محصولات تولید شده در این صنعت ، ماشین آلاتی که برای تولید استفاده می شود و تکنولوژی های جدید این صنعت هم معرفی می شود . نمایشگاه کشور اوکراین بیش از 5 سال قدمت ندارد و در همین سالها هم توانسته است توجه شمار زیادی از فعالان صنعت کشاورزی به خصوص  در کشورهای همسایه را جلب کند .این صنعت در کشوری با شرایط جوی اوکراین اهمیت زیادی دارد و فعالان آن می توانند کمک زیادی به کشاورزانی کنند که در شرایط جوی مشابه فعالیت می کنند.

 

 

13-عنوان نمایشگاه: Good Food Show Scotland

تاریخ:نوزدهم تا بیست و یکم اکتبر سال  2012- بیست و هشتم تا سی ام مهر ماه سال 1391

مکان:اسکاتلند

این نمایشگاه تمامی بخش های صنعت غذا از بخش تولید تا فرآوری و حتی بسته بندی را در بر می‌گیرد و یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت کشاورزی و غذا در جهان است . در این نمایشگاه انواع ماشین الات مورد استفاده در تولید محصولات کشاورزی و برداشت  فرآوری و حتی بسته بندی دیده می شوند و شرکت های حاضر در نمایشگاه آخرین محصولات غذایی و کشاورزی را به بازدید کنندگان عرضه می کنند. نمایشگاه اسکاتلند یکی از بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه های صنعت غذا در دنیا است و از نظر در بر داشتن تمامی جنبه های این صنعت رتبه اول در قاره اروپا را دارد.

 

 
کد خبر 20879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =