فود پرس - شرکت زرماکارون موفق به کسب نشان Superior Taste Award The از موسسه بین المللی iTQi مستقر در کشور بلژیک، در زمینه ارزیابی کیفی محصولات غذایی و نوشیدنی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، این موسسه طی ارزیابی های دقیق بر اساس نوع ارزیابی و درجه کسب شده، اقدام به صدور گواهی نامه کیفیت کرده و علاوه بر آن، به دلیل ارائه هولوگرام، مورد استقبال شرکت های بزرگ صنایع غذایی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که ارزیابی ها توسط یک هیأت 120 نفره، متشکل از متخصصین انجمن های معتبر بین المللی در سرتاسر جهان نظیر Maîtres Cuisiniers، Académie Culinaire ، Verband der Köche، Federerazione dei Cuochi و Euro-Toques صورت می گیرد که پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم، هیأت داوران را تشکیل می دهند. این گروه با در اختیار داشتن ساز و کارها و با تأکید بر خصوصیات حسی و معیارهای ارگانولپتیک، محصولات را از لحاظ فاکتورهایی نظیر طعم، عطر، بافت و خصوصیات ظاهری مورد سنجش قرار داده و در سه رده با نماد ستاره امتیاز می دهند. از طرف دیگر به منظور بهبود و ارتقای کیفیت محصول، راه کارهایی را پیشنهاد خواهند داد که قطعاً از سوی تولید کنندگان به کار گرفته می شود.

   واحد تحقیق و توسعه گروه صنعتی و پژوهشی زر جهت ارتقای برند خود، کسب اطمینان و جلب وفاداری مشتریان و نفوذ در بازارهای خارجی، در ماه مارس 2011 برای اولین بار اقدام به ارسال ماکارونی "جوانه گندم" و "پریبیوتیک" کرد که پس از ارزیابی های صورت گرفته در آوریل سال 2011، این محصولات به ترتیب موفق به اخذ نشان دو ستاره و یک ستاره گردیدند. لازم به ذکر است که سالانه بیش از هزار شرکت معتبر صنایع غذایی از 70 کشور دنیا در این موسسه مورد ارزیابی قرار می گیرد که سال گذشته شرکت زرماکارون موفق به کسب نشانهای دوستاره و یک ستاره برای محصولات "اسپاگتی"، "ماکارونی بدون گلوتن"، "ماکارونی جوانه گندم" و همچنین "ماکارونی پریبیوتیک" شد. اکنون در سال جاری نیز ، ماکارونی "پروبیوتیک" و "اسپاگتی 5/1" حائز دریافت نشان دو ستاره شده است.

لازم به ذکر است که مراسم اهدای جوایز در تاریخ 30 ماه می 2013 (9 خرداد 92) برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 23456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =