فود پرس – مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالنه خانه صنعت و معدن استان تهران به منظور تایید گزارش عملکرد و همچنین صورت های مالی و انتخابات هیات مدیره و بازرس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه که بیش از 10 نماینده از تشکل های صنعت غذا حضور داشتند ابوالحسن خلیلی و سید محمدرضا مرتضوی باز هم به نمایندگی از صنعت غذا به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.
عدم حضور مرتضی سلطانی یکی از سرشناس ترین و پرافتخارترین چهره های صنعت غذا نیز که در دوره گذشته در هیات مدیره خانه صنعت و معدن تهران حضور داشت و پس از کناره گیری از این سمت، ریاست  خانه صنعت و معدن استان البرز را به دست گرفت  باعث شد وزن صنعت غذا در هیات مدیره منتخب کنونی کاهش یابد.
ابوالحسن خلیلی که در بهمن ماه سال گذشته به طور غیر مترقبه از دبیر کلی کانون انجمن های صنایع غذایی و دبیری انجمن صنفی صنایع روغن نباتی و مدیرعاملی شرکت تعاونی کارخانجات فرآوری روغن و دانه های روغنی ایران کنار کشیده و  اعلام کرده بود دیگر تمایلی به حضور در تشکل ها به ویژه فعالیت در تشکل های صنایع غذایی ندارد با تغییر موضع خود علاوه بر حضور درجلسات کانون به عنوان عضو هیات مدیره و اعلام کاندیداتوری در انتخابات خانه صنعت ومعدن استان تهران ، سعی می کند نقش پررنگ و محوری را در صنعت روغن نباتی به عنوان عضو هیات مدیره انجمن روغن نباتی و رییس هیات مدیره شرکت تعاونی فردا ایفا کند.
در همین حال به نظر می رسد به رغم اعلام نظر وی در سال گذشته، تشکل بازی های خلیلی پایانی ندارد و زوج خلیلی و مرتضوی که در هماهنگی کامل به سر می برند کماکان قصد حضور پررنگ در صحنه تشکل های کشور را دارند.
ترکیب کنونی هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران را می توان نمادی از همکاری برخی تشکل ها و آغاز لابی گری ها برای حضور قدرتمند در انتخابات اتاق های بازرگانی دانست.

 

کد خبر 23458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهام ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    1 0
    انتخابات اتاق کی برگزار می شود؟