فود پرس - با توجه به افزایش تولید pet در مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان امید است مشکل کمبود pet صنایع غذایی به زودی برطرف می شود.

پیمان فروهر، عضوهیات مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران پس از دیدار با دکتر توفیق مطوری، مدیر بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی  که در محل آن شرکت برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار «فودپرس»  ضمن اعلام خبر فوق افزود: طبق اعلام مسوولان پتروشیمی از ابتدای هفته جاری مقدار تولید در مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان افزایش یافته و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است سرعت بارگیری و حمل محموله های محصولات پتروشیمی نیز افزایش یابد.

وی یادآور شد: به دلیل کمبود عرضه pet  و افزایش چشمگیر قیمت ها در ماه های گذشته بسیاری از واحدهای صنایع غذایی از جمله صنعت آب های معدنی و آشامیدنی با مشکل تامین مواد اولیه مواجه شدند که امید است با تدابیر اندیشیده شده این مشکل نیز به زودی بر طرف شود.

فروهر همچنین با اشاره به اینکه برخی عوامل بروز این مشکل خارج از مجموعه پتروشیمی بوده است گفت: برخی عوامل خارج از مجموعه شرکت بازرگانی پتروشیمی و مجتمع تندگویان در بروز و یا تشدید بحران موثر بوده اند که مقرر شد از طریق وزارت صنعت ، معدن و تجارت  برای حل این مشکل نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.  

 

کد خبر 24266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =