۰ نفر
۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۳


با رسیدن فصل گرما یکی از خوشمزه‌ترین خوردنی‌های که طرفداران بسیاری دارد، بستنی است. این روزها شاهد تنوع محصول در این صنعت هستیم. شرکت‌های تولیدکننده بستنی هر روز با تولید محصولی جدید تحولی نو در این عرصه ایجاد می‌کنند. کیک بستنی محصول جدیدی از شرکت زرین غزال با نام تجاری دایتی است. این محصول که هم دسر و هم بستنی است به تازگی وارد بازار تابستانی این صنعت شده است. به همین منظور سراغ آقای نوید نادری مدیر بازاریابی شرکت زرین غزال برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این محصول رفتم.

نادری گفت: دایتی به دو منظور، تکمیل سبد بستنی و دیگری تامین انتظارات مصرف‌کنندگان خود، بستنی‌ها را یکی پس از دیگری به بازار معرفی کرده و در حال اجرای جشنواره محصولات جدید است. تلاش شرکت معرفی دایتی به‌عنوان برندی نوآور در عرصه صنعت بستنی است. به همین منظور دایتی سیاست‌های خود را در جهت ارائه سالانه چندین محصول جدید در طی سال قرارداده است.

دایتی بعد از یک‌سال تلفیقی از این دو محصول یعنی کیک و بستنی را در جهت ایجاد رضایت مشتری خود به بازار روانه کرده است. برای اینکه محصول در بهترین کیفیت و بهینه باشد مراحل زیاد و سختی را در تهیه آن سپری کردیم ولی چون در جهت ایجاد رضایت مصرف‌کنندگان است برای دایتی این مراحل لذت بخش بود. این محصول با ترکیباتی از موادی که برای همه دل پسند است؛ (کیک وانیلی، شکلات، سس توت فرنگی ) تهیه شده است.

برای معرفی این محصول کمپینی درحال تهیه است. پیام این کمپین "پذیرایی دل چسب و دل نشین با کمترین هزنیه" است. دایتی در تهیه ساختار این محصول به استفاده راحت و آسان آن نیز توجه کرده است. نادری در مورد بسته‌بندی و اندازه این محصول گفت: این محصول در اندازه لیتری ،500گرمی در بسته‌بندی با کیفیت که بتواند محصول را تازه نگه دارد تهیه شده است. توزیع این محصول از تهران شروع و در حال حاضر در شهرهای بزرگ نیز در حال توزیع است. تبلیغات این محصول ازطریق بیلبورد، مجلات، سمپلیگ و تبلیغات محیطی خواهد بود. این محصول با نام باریس در بازار موجود است.

منبع: ام بی ای نیوز

کد خبر 24280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =