بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی غذا و نوشیدنیها، رستوران و هتل تجهیزات و خدمات جانبی 4 تا 7 سپتامبر 2013 / 14 تا 17 شهریور 1392 در بانکوک تایلند برگزار می شود.

تایلند با 64 میلیون جمعیت و 15 میلیون توریست بین المللی به عنوان امن ترین کشور در منطقه آسیای شرقی، یکی از مهمترین مقصد های توریستی جهان به حساب می آید. بازدید از نمایشگاههای این کشور نیز یکی دیگر از جاذبه های این کشور است و حصور در این نمایشگاه، این امکان را به ما می دهد تا با خریداران 60 کشور ملاقات و مذاکره نماییم.

این کشور بازاری کامل با درخواستهای متنوع از ارزانترین تا لوکس و گران قیمت ترین محصولات غذایی است و خریداران عمده و خرده فروش، فروشگاههای زنجیره ای، هتلها و رستورانهای تایلند و کشورهای اطراف نیز همواره به دنبال محصولات متنوع و جدید هستند و با خرید از شرکتهای حاضر در نمایشگاه، تبلیغ حرفه ای برای محصولات جدید انجام داده  و باعث گسترش تجارت این شرکتهای صادرکننده هستند.

ثبات مدیریت حرفه ای این نمایشگاه و تداوم حضور شرکت کنندگان در این رویداد سالیانه، منجر به موفقیت صادر کنندگان در جذب مشتریان جدید و فروش بیشتر در بازار این منطقه است. با توجه به کیفیت و سلامت محصولات غذایی ایرانی، این فرصت برای صادر کنندگان ایرانی نیز مهیا است تا با حضور در بازار رو به رشد تایلند، برای تداوم صادرات و توسعه شبکه مشتریان محصولات خود در کل منطقه شرق آسیا برنامه ریزی نمایند.
 
فرصتی ارزشمند برای حضور در یک رویداد 5 ستاره بین المللی
و ملاقات با بیش از 26400 خریدار از 60 کشور جهان
 
همین امروز برنامه ریزی کنید
جهت رزرو غرفه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:
 88316542 - 88829455
www.foodhotelthailand.com

کد خبر 24289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =