بسته‌بندی، یکی از اولین شاخصه‌های مهم دیداری و بصری در بازاریابی محصولات محسوب می‌شود. اهمیت آن تا بدان جاست که بسیاری از مصرف‌کنندگان، محصول خود را از نوع بسته‌بندی آن انتخاب می‌کنند. بسته‌بندی خوب می‌تواند عامل تمایز از رقبا و مزیت رقابتی باشد. نوآوری در این عرصه از آنچنان اهمیتی برخوردار است که حتی طرز فکر مصرف‌کننده را نسبت به محصول عوض و یک جایگاه ویژه در بازار برای آن ایجاد می‌کند.


چایی با بسته‌بندی آلومینیومی سوراخ دار

رابسین؛ چای فوری با بسته‌بندی متفاوت را به بازار عرضه کرده است. این محصول و طراحی بسته‌بندی آن بهانه‌ی گفت‌وگویی با آقای ملکی مدیرفروش شرکت چای رابسین شد.
ملکی در مورد این محصول عنوان کرد: در این محصول از چای کله مورچه‌ای یا سی. تی. سی (سی. تی. سی مخفف، بریدن٬ پاره کردن٬ پیچاندن است) استفاده شده است. در این نوع چای به دلیل اینکه دندانه‌های برگ چای با دستگاه مخصوص خرد می‌شود در نتیجه مدت زمان تخمیر از پنجاه دقیقه به 38دقیقه کاهش می‌یابد.

ملکی در مورد بسته‌بندی این محصول گفت: بسته‌بندی این محصول در سال 1388 ثبت اختراع شده است. در بسته‌بندی این محصول از تکنولوژی خاصی استفاده شده است. به صورتی که دو لایه محافظ یکی سمت چای و دیگری سمت آب وجود دارد. منافذ موجود در بسته‌بندی با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده است. این بسته‌بندی نسبت به تمام بسته‌بندی‌های رایج چند مزیت دارد. در این نوع بسته‌بندی به دلیل منافذ موجود در آن نمی‌توان از خاک چای استفاده کرد. منافذ موجود در این بسته‌بندی هر کدام یک میلیمتر است، چکه نکردن بعد از استفاده و استفاده آسان و راحت و نبود هیچ فیلتری در این محصول؛ (به دلیل اینکه بدون هیچ مانعی آب با چای در تماس و شروع به فرایند تهیه چای فوری شود) و... از مزیت‌های این بسته‌بندی محسوب می‌شود.

این بسته‌بندی به دلیل اینکه از جنس آلومینیوم است، وقتی در آب گرم قرار می‌گیرد؛ دمای خود را نسبت به آب دیرتر از دست داده در نتیجه چای بهتر دم کشیده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

mbanews.ir

کد خبر 24485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =