عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه باید دید حجتی می تواند با توجه به برنامه‌هایش وضعیت کشاورزی را سامان بخشد، گفت: آموزش، توجه به تولید کالا‌های استراتژیک و مکانیزه شدن کشاورزی مهمترین مسائل این بخش است.

سید شکرخدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در مورد محمود حجتی وزیر پیشنهادی کشاورزی اظهارداشت:‌با توجه به اینکه وی پیش از این وزیر جهاد کشاورزی بوده، فکر می‌‌کنم بتواند از عهده وزارت جهاد کشاورزی بر بیاید اما اینکه در حقیقت می‌تواند وضعیت کشاورزی را که مناسب نیست را به سرانجام برساند یا خیر، را باید دید چه برنامه‌هایی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حجتی با توجه به پیشینه‌ای که دارد می‌تواند رأی اعتماد مجلس را کسب کند، گفت: این مسئله بستگی به رایزنی و ارائه برنامه‌های وی برای وزارت جهاد کشاورزی دارد و قطعا کمیسیون نیز جلسه‌ای با این وزیر پیشنهادی خواهد گذاشت تا اعضا از برنامه‌های وی مطلع شده و تصمیم‌گیری کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی در مورد مهمترن مسئله‌ای که نیاز است وزیر پیشنهادی در حوزه کشاورزی به آن توجه کند، خاطر نشان کرد: بنده معتقدم، در حوزه کشاورزی لازم است مسئله آموزش، توجه به تولید کالا‌های استراتژیک از جمله گندم، و مکانیزه شدن کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش تسنیم،محمود حجتی اولین وزیر وزارت ادغامی جهاد سازندگی و کشاورزی در کابینه اول و دوم دولت اصلاحات است که سال ۱۳۳۴ در نجف‌آباد اصفهان متولد شده و از دانشگاه صنعتی اصفهان مدرک مهندسی عمران خود را اخذ نموده است. وزیر کشاورزی دولت اصلاحات سابقه فعالیت در وزارت راه و ترابری را پیش از ادغام وزارتخانه‌های جهاد سازندگی و کشاورزی نیز در کارنامه کاری خود دارد و بعد از محمد سعیدی‌کیا ‬وزیر جهادسازندگی مسئولیت وزارت‌خانه ادغامی را برعهده گرفت.

کد خبر 24566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =