۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰

 وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت یازدهم گفت: برنامه‌هایم را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کردم که درصورت اخذ رأی اعتماد، این برنامه‌ها را در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار می‌دهم.

محمود حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد:‌ تاکنون جلسه‌ای با پرسنل وزارت جهاد کشاورزی نداشته‌ام و پس از اخذ رأی اعتماد، مدیریت این وزارتخانه تغییر می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های خود برای وزارت جهاد کشاورزی در اختیار رییس‌جمهور قرار دادم و ایشان در مراسم تحلیف آن را به نمایندگان مجلس تقدیم کرد.

حجتی گفت: امروز با نمایندگان مجلس جلسات متعددی داشتم و برنامه‌های خود را شرح دادم که پس از گرفتن رأی اعتماد، آن را در اختیار رسانه‌ها و ملت شریف ایران قرار می‌دهم.

همچنین کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه خود میزبان وزرای پیشنهادی نیرو و جهاد کشاورزی خواهند بود چراکه کمیسیون کشاورزی به خاطر بحث آب با وزارت نیرو مرتبط است و به همین دلیل از آقای چیت‌چیان هم دعوت شده فردا با حضور در این جلسه طرح‌هایی را که در سال‌های آینده درباره وضعیت آب کشاورزی دارند، توضیح دهند.

حجتی پنج سال وزیرجهاد کشاورزی در دولت اصلاحات بوده است که اگر این بار هم رأی اعتماد مجلس را اخذ کند برای دومین بار وزیر جهاد کشاورزی می‌شود.

وی در سال 1334 در نجف‌آباد اصفهان متولد شده و از دانشگاه صنعتی اصفهان مدرک مهندسی عمران خود را گرفته است.

وزیر جهاد کشاورزی دولت اصلاحات سابقه فعالیت در وزارت راه و ترابری را پیش از ادغام وزارتخانه‌های جهاد سازندگی و کشاورزی نیز دارد و پس از ترکان، مدتی وزیر راه و ترابری در کابینه سید محمد خاتمی بود.

وی مدتی نیز استاندار سیستان و بلوچستان بوده است.

کد خبر 24597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =