گوشت گوسفندی به صورت لاشه نیز با قیمت مصوب کیلویی 26 هزار تومان عرضه می‌ شود و گوشت منجمد دولتی ران کیلویی 16 هزار و نهصد تومان، سردست کیلویی 16 هزار و هفتصد تومان و گردن کیلوی 16 هزار و دویست تومان به دست مصرف کننده می­رسد.

امروز در جلسه تنظیم بازار مصوب شد که واردات گوشت از گرجستان حداکثر تا ده روز آتی آغاز شود.

علی خندان رییس اتحادیه گوشت گاوی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هنوز مجوز واردات از کشورهای اروپایی مانند آلمان، هلند و بلژیک صادر نشده است، اما واردات گوشت از گرجستان حداکثر تا ده روز آتی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار گوشت وجود ندارد و گوشت مورد نیاز استان تهران از سیستان بلوچستان و استرالیا تامین می­شود.

خندان با اشاره به جلسه امروز تنظیم بازار ادامه داد: نرخ‌های مصوب استانی برای هر کیلوگرم گوشت گوساله تازه 29 هزار تومان تا 30هزار تومان است وهمچنین گوشت گوساله سیستان و بلوچستان کیلویی 23 هزار تومان در بازار عرضه می‌ شود.

رییس اتحادیه گوشت گاوی گفت: گوشت گوسفندی به صورت لاشه نیز با قیمت مصوب کیلویی 26 هزار تومان عرضه می‌ شود و گوشت منجمد دولتی ران کیلویی 16 هزار و نهصد تومان، سردست کیلویی 16 هزار و هفتصد تومان و گردن کیلوی 16 هزار و دویست تومان به دست مصرف کننده می­رسد.

خندان در رابطه با قیمت گوشت مرغ افزود: گوشت منجمد مرغ کیلویی 4 هزار و ششصد تومان به واحدهای تولیدی و کیلویی 4هزار و نهصد و پنجاه تومان تا 5هزار تومان به دست مصرف کننده می­رسد.

وی در پایان در خصوص مشکل نهاده‌های دامی اظهار داشت: خوشبختانه کشتی های حامل نهاده‌های دامی اجازه تخلیه بار گرفتند و از امروز نهاده­های دامی با ارز 1226 تومان توزیع خواهند شد.

 

کد خبر 24724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =