این لطف که اینک از آستین روحانی بیرون آمده است، همچنانکه رهبر انقلاب فرمودند نیازمند یاری آحاد ملت ایران و بخصوص سیاستمداران کشور است، اینک که کابینه دولت یازدهم از بهترین فرزندان این کشور به مجلس معرفی شده است بر همه نمایندگان محترم فرض است که رئیس جمهور را یاری كنند.

اتحادیه داروسازان دامپزشکی کشور در نامه‌ای به نمایندگان مجلس حمایت خود را از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کشور اعلام کردند.
به گزارش ایلنا، متن نامه حمایت اتحادیه داروسازان دامپزشکی کشور از وزیر جهاد کشاورزی پیشنهادی به مجلس به این شرح است:
کشور ایران شرایط سخت و بحرانی را طی می‌كند، دشمنان خارجی از بیرون مشکلات عدیده‌ای را بر ما تحمیل كرده و می‌كند، آن‌ها همانند گرگ‌های درنده در کمین نشسته‌اند تا هر تیری که در ترکش دارند را به سوی ملت مظلوم و شجاع ما‌‌ رها نمایند. از سوی دیگر دوستان ناآگاه و شاید گاهی مزدور در داخل در حکم تیغه دیگر قیچی تلاش دشمن را کامل می‌نمایند.
خدای را سپاس که در شرایط بحرانی، او خود همیشه دستگیر ملت بزرگ و مسلمان ایران بوده است. این لطف که اینک از آستین روحانی بیرون آمده است، همچنانکه رهبر انقلاب فرمودند نیازمند یاری آحاد ملت ایران و بخصوص سیاستمداران کشور است.
اینک که کابینه دولت یازدهم از بهترین فرزندان این کشور به مجلس معرفی شده است بر همه نمایندگان محترم فرض است که رئیس جمهور را یاری كنند.
با توجه به تمامی مشکلات موجود بخصوص چالش‌های کشاورزی و دامپروری کشور اتحادیه داروسازان دامپزشکی کشور از اعضای کمیسیون کشاورزی و همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار و تقاضا دارد که با رای بالای خود به محمود حجتی جهادگر پرتلاش، مدیر توانمند و شایسته به کشاورزان و کشاورزی مملکت ادای وظیفه نمائید.
از ویژیگی‌های ایشان برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. وی در خانواده روحانی متعهد رشد یافته و بنابراین از‌‌ همان کودکی با اسلام و احکام الهی اجین گشته است.
۲. متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران بطوریکه چندین برادر و پسرعموی ایشان شهید شده و خود نیز همیشه جان به کف در خدمت اسلام و ایران بوده و هست.
۳. وی مدیری توانمند، جهادی، پرتلاش و شایسته‌ای است که مکرر آن را در سطوح مدیریتی مختلف در وزارتخانه‌های جهاد سازندگی، جهاد کشاورزی، راه و ترابری و سایر مسئولیت‌های اجرایی و سیاسی کشور به اثبات رسانیده است.
۴. در موضوع ادغام وزارتین جهاد سازندگی و کشاورزی ایشان به شایستگی و بدون کمترین خسارتی مصوبه مذکور را به گونه‌ای علمی کرد که اکثریت نیروهای وزارتین جهاد سازندگی و کشاورزی سابق راضی بودند.
۵. وزارت جهاد کشاورزی طلایی‌ترین دوران خود را در زمان مدیریت وی سپری نموده و به توفیقات بزرگی دست یافت.
۶. ایشان تاکنون نشان داده است که توانایی استفاده از نیروهای ارزشی، توانمند، مدیر، متخصص و... را به نحو احسن دارد.
۷. صداقت، راستگویی و اخلاص او چنان است که حتی طیف فکر سیاسی مقابل وی نیز در مجالس قبلی ایشان را مورد تکریم و اعتماد قرار داده‌اند.
۸. گرچه رشته تحصیلی وی عمران است ولی مدیریت‌های طولانی وی در حوزه کشاورزی در وزارتین جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی ایشان را مدیری توانا، موفق و مسلط به امور مشاورزی نموده است.
۹. ایشان از ابتدای انقلاب از موسسین بوده و در شورای مرکزی جهاد سازندگی بوده‌اند و تقریبا بیش از ۳دهه از عمر خود را صرف توسعه کشاورزی و عمران روستایی کرده است.
۱۰. حجتی به شدت حامی فن آوری‌های نو و به ویژه بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک است و پیشرفت‌های دوران مدیریت وی در این حوزه نام و آوازه جمهوری اسلامی را در جهان زنده کرد.
۱۱. برنج تراریخته جهان اولین بار توسط ایشان وارد تحقیقات و در زمان ایشان انجام شد.
۱۲. در دوران تصدی ایشان کشور از واردات گندم، شکر، سیب زمینی و حبوبات به طور کلی بی‌نیاز شد.
۱۳. در دوران تصدی ایشان کشور حدود ۷۰% تمامی داروهای دامپزشکی به خودکفایی رسید.
۱۴. آخرین رکورد بالا‌ترین تولید واکسن دامی موسسه رازی در زمان تصدی ایشان با ۱/۴ میلیارد دوز شکسته شد.
با عرض و ادب و احترام به شما و همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران.

 

کد خبر 24725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =