نعمت زاده دستور داد همه معاونین این وزارتخانه راس ساعت هشت صبح جمعه در ساختمان سمیه حضور پیدا کنند.

 بر اساس این گزارش باوجود گذشت پاسی از شب، هنوز چراغهای ساختمان این وزارتخانه در طبقات مدیریتی روشن است و وزیر و معاونیین همچنان در شامگاه جمعه مشغول به کار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه ایران، با اولین دستور نعمت زاده، وزیر صنعت ، معدن و تجارت جلسه شورای معاونان این وزارتخانه راس ساعت 8 صبح جمعه تشکیل شد.

بنا بر این گزارش، نعمت زاده دستور داد همه معاونین این وزارتخانه راس ساعت هشت صبح جمعه در ساختمان سمیه حضور پیدا کنند.

بررسی مهمترین مسایل و اولویت های این وزارتخانه و استراتژی این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید دستور کار شورای معاونان این وزارتخانه بود.

بر اساس این گزارش باوجود گذشت پاسی از شب، هنوز چراغهای ساختمان این وزارتخانه در طبقات مدیریتی روشن است و وزیر و معاونیین همچنان در شامگاه جمعه مشغول به کار هستند.

کد خبر 24811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عیسی کاظمی ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 0
    برای ایشان آرزوی موفقیت می نمائیم .بنده که زیاد آشنائی با ایشان ندارم اما اکثر بزرگان صنایع از ایشان به باتجربگی و کار بلدی تعریف می کنند امید است ایشان با انتخاب افراد متخصص چرخه صنعت را به کار بیندازد.و بنده به عنوان یکی از فعالان صنعت غذا و بسته بندی 90% مشکلات صنعت را خود تحریمی می دانم نه تحریمهای خارجی .. به عنوان مثال سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران را یک مدیر با تجربه شرکت خصوصی می تواند تنها با 30% افراد شاغل در آن مجموعه اداره نماید به نحو احسن .بنده شخصا با مراجعاتی که طی ماههای اخیر به سازمان داشتم شاهد بودم که 80% وقت پرسنل یا به sms بازی میگذرد یا صحبت با همدیگر. واقعا هر شخص با تجربه و زحمتکش که مراجعه کند به سازمان فوق متاثر میگردد