مريم شعبان‌زاد: كمپاني هرشي (Hershey Company)، توليدكننده پيشرو در زمينه شكلات و مواد غيرشكلاتي كه محصولاتي مانند شيريني و ساير محصولات مواد غذايي توليد مي كند، پس از ثبت يكي از برندهاي مطرح خود در ايران كه «كيسس» (Kisses) نام دارد، اين بار در جهت گسترش نام هاي تجاري ديگر خود به ثبت «لنكستر» (Lancaster)  در ايران اقدام كرد.

لنكستر كه در زمينه آبنبات (شيريني) و انواع شكلات ها به فعاليت مي پردازد، يكي ديگر از برند هاي زيرمجموعه هرشي است كه در آمريكاي شمالي به فعاليت مشغول است.
از ديگر محصولاتي كه اين كمپاني عرضه مي‌كند مي‌توان به انواع محصولات شكلاتي، آبنبات، تافي و كارامل نيز اشاره كرد.

گفتني است كه قصه تاسيس اين كمپاني، به حدود 5/1 قرن پيش از تحول صنعتي و اجتماعي برمي‌گردد؛ زماني كه مناطق روستايي پنسيلوانيا با تصميم توليدكننده آبنبات ميلتون هرشي (Milton Hershey) براي توليد شكلات شيرين با يك پوشش كاراملي نام اين منطقه را سر زبان ها انداخت.

پس از آن، در سال 1900 اين كمپاني به توليد شكلات شيري، ويفر و اشكال ديگر نيز اقدام كرد و با توجه به توليد انبوهي كه داشت، به يك محصول لوكس مورد توجه ثروتمندان و البته از نظر هزينه، مقرون به‌صرفه تبديل شد.

اكنون اين شكلات خوشمزه در ايران به ثبت رسيده و به زودي اين امكان وجود دارد كه بتوان آن را از فروشگاه‌هاي داخل ايران خريداري كرد.

 

کد خبر 24971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =