مريم شعبان‌زاد: «بالانتين» (Ballantyne) به عنوان يكي از ثروتمندترين كمپاني‌هاي توليد مواد غذايي در جهان، كه از سال 1929 ميلادي در ملبورن استراليا كسب وكار خود در زمينه فروش محصولات لبني را شروع كرده است، براي حضور در بازار مواد غذايي ايران و رقابت را كمپاني هاي خارجي و داخلي اقدام به ثبت برند خود درايران كرد.

اين برند در سال 1929 ميلادي توسط «كيت ليندسي بالانتين» (Keith Lindsay Ballantyne) به طور عمده راه‌اندازي شد و در سال 1936 ميلادي با نام «بالانتين فودز پي‌تي‌واي ال‌تي‌دي» (Ballantyne Foods PTY LTD) به‌طور رسمي به ثبت رسيد و فرآورده‌هاي توليد خود را به بازارهاي جهاني نيز صادر كرد.
ازجمله محصولات اين كمپاني مي‌توان پنير، شير، فرآورده‌هاي لبني و نوشيدني‌هاي تهيه شده از شير (كه شير، ماده اصلي آنها باشد) را نام برد. همچنين روغن‌هاي خوراكي، مارگارين، كره نباتي، پنيرمايه و ماست، از ديگر محصولاتي است كه توسط اين كمپاني توليد مي‌شود.

كره از جمله محصولات اين كمپاني است كه مورد استقبال فراوان مصرف‌كنندگان قرار گرفته است، به طوري كه «بالانتين» علاوه بر استراليا، در سطح بين‌المللي نيز به صادرات اين محصول منحصربه‌فرد خود مي‌پردازد.

 

کد خبر 25038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =