۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۵

دوازدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران در روزهای 21 الی 24 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه تولید کننده های برتر صنعت شیرینی و شکلات شرکت کرده بودندکه شرکت دالین مهر به عنوان اولین تولید کننده کیک های غنی شده با روی در ایران با برند بینگو پلاس نیز از این قائده مستثنا نبود. این کیک ها با وجود اینکه مدت زمان زیادی نیست که وارد بازار شده اند، با استقبال شدید مردم در تمامی سنین مواجه شده و این استقبال در نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه شیرینی و شکلات نیز به وضوح به چشم می خورد.

پیرو اظهارات مسئولین شرکت دالین مهر، کیک های غنی شده با ویتامین دی و کلسیم به عنوان دومین گام در جهت تولید محصولات فراسودمند در مرحله تولید بوده و به زودی وارد بازار می شود.

لازم به ذکر است که شرکت دالین مهر علاوه بر برند بینگو پلاس، با سه برند رنکس، بینگو و تین تن نیز در بازار کیک ظاهر شده است. از آنجایی که مردم ایران زمین استحقاق بهترین ها در تمامی زمینه ها را دارند، امید است که تمامی تولید کننده های ایرانی قدم در مسیر ساخت محصولات فراسودمند و مفید گذاشته تا بتوان قله های موفقیت را در بین کشورهای جهان در زمینه حفظ سلامت فتح نمود.

کد خبر 25125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =