ساندویچ جدیدی با عنوان تجاری "باهاماس" تا پایان مهرماه امسال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور عرضه می‌شود.

مدیر بازرگانی شرکت تلاونگ در حاشیه آیین گرامیداشت روزجهانی تخم مرغ در هتل ارم تهران و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) ضمن اعلام این مطلب گفت: این ساندویچ تخم‌مرغ که دارای مواد اولیه از نوع سفیده تخم‌مرغ، پنیر و نان است، از نظر سلامت مورد تأیید بوده و علاوه بر آن، هزینه بالایی نیز ندارد.

فرهاد قاسم‌زاده افزود: این محصول جدید به‌دلیل آنکه از سفیده تخم‌مرغ به جای زرده استفاده شده است، مشکل برخی از افراد که  به دلیل ذهنیت اشتباه رایج از خوردن زرده  پرهیز دارند، مرتفع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که زرده تخم‌مرغ نیز دارای چربی غیراشباع است، مشکلی را به‌وجود نخواهد آورد.

قاسم‌زاده با بیان این که ساندویچ تخم مرغ باهاماس حداکثر تا پایان ماه جاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود، اظهار امیدواری کرد تا  مشتریان تازه و خاص خود را پیدا کند.

وی با بیان این که بر اساس مذاکرات صورت گرفته و در حال انجام، تاکنون از مدارس مناطق یک، دو و چهار تهران اخذ سفارش شده است، اظهار امیدواری کرد تا با توزیع این ساندویچ در بوفه مدارس کشور این محصول پروتئینی جایگزین خوبی برای سوسیس و کالباس باشد که برای سلامتی دانش آموزان کشور مناسب نیست.

وی با بیان این که  هر ساندویچ  سه هزار تومان قیمت گذاری شده است تصریح کرد: باهاماس قابلیت نگهداری تا یک هفته در یخچال را دارد.

کد خبر 25401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =