فود پرس - موج تحولات رسانه ای دولت تدبیر و امید، به خبرگزاری کشاورزی ( ایانا ) رسید و علیرضا صفاخو به عنوان سردبیر خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) منصوب شد.

به گزارش "فودپرس"، پس از انتصاب مهندس علیرضا بزرگی مدیرعامل مجمع هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی کشور و از چهره های خوش نام بخش کشاورزی به مدیریت این خبرگزاری، وی نیز با صدور حکمی، علیرضا صفاخو از خبرنگاران و روزنامه نگاران موفق و با سابقه حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را که سابقه فعالیت اثرگذار در روزنامه های اقتصادی موفق، مانند "آسیا" (دور نخست انتشار) و روزنامه "اقتصادپویا" ، هفته نامه "دنیای‌سبز" ، مدیریت تحریریه ماهنامه "دام،کشت و صنعت"  و ماهنامه "اقتصاد سبز" درکارنامه خود دارد، به سمت سردبیری این خبرگزاری برگزید و طی مراسم معارفه، به خبرنگاران و پرسنل اداری این خبرگزاری معرفی شد. به این ترتیب، می توان گفت که برای نخستین بار در این خبرگزاری، دو چهره شناخته شده مدیریتی و رسانه ای بخش کشاورزی، مدیریت تولید و نشر اخبار این خبرگزاری را برعهده گرفته اند.

بنابراین گزارش، پیرو این دو انتصاب به نظر می‌رسد، این خبرگزاری که مهندس محمود حجتی در واپسین روزهای وزارتش در دوره نخست ( اواخرسال 1383) از حامیان راه اندازی آن بوده، فصل تازه ای را شروع خواهد کرد و احتمالا به جای مجیزگویی مدیران وزارتخانه و پوشش اخبار کم اهمیت برخی از استان ها و چشم پوشیدن از برخی خطاهای آن ها که بیشتر موجب مخدوش شدن چهره وزارتخانه می شد؛ این بار در کنار اطلاع رسانی رویدادهای مثبت بخش کشاورزی در اقصی نقاط ایران، به شکلی متعادل به تحلیل واقع بینانه و منطقی عملکرد مدیران وزارت جهادکشاورزی نیز می پردازد.

فود پرس امیدوار است با تغییراتی از این دست به خصوص در مدیریت و بدنه اجرایی روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی شاهد اطلاع رسانی پویا در این حوزه باشیم.

 

کد خبر 25405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا سمیعی ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    39 1
    تبریک به علیرضا صفاخوی عزیز آرزوی موفقیت بیشتر برای این همکار قدیمی رو دارم
  • داریوش توبی ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    37 1
    با عرض تبریک و آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون برای شما دوست عزیز
  • محمد فلاح ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    32 1
    این نوید خوبی است که کار به دست کاردان سپرده می‌شود. صفاخوی عزیز، تردیدی وجود ندارد که در ایجاد فضای رسانه‌ای پرنشاط و نویدبخش برای بخش کشاورزی، موفق خواهی بود. مبارک باشد.
  • حسین عصری ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    35 3
    علیرضا جان بسیار خوشحال شدم
  • علیرضا صفاخو ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    33 8
    از تمام شما دوستان که به انحای مختلف چه به صورت لایک زدن در این خبر یا کامنت گذاشتن و حتا تلفنی به من برای برداشتن گام های موفقیت انرژی مثبت فرستادید ممنون. امیدوارم با اصلاحات لازم محتوایی و گرافیکی در این خبرگزاری، بتوانم به کمک همکارانم در داخل خبرگزاری یا حتا بیرون از مجموعه، گام های ماندگار برای دفاع از حقوق جامعه تولیدکنندگان غذا برداریم. بازهم سپاس...ما را از رهنمودهای خود محروم نسازید. والبته ممنون از آقای مانی جمشیدی مدیریت پایگاه فودپرس که در عمل نشان داد تنگ نظری در قاموس او نیست و با این لطف نه فقط به من، بلکه جامعه رسانه ای را نیز به وجود حامیان اصحاب رسانه دلگرم کرد.
  • علی بهزاد ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    35 13
    کارهای بزرگ برای موفقیت به مردان بزرگ نیاز دارد. جناب علیرضا خان صفاخوی عزیز همکار ارجمندی است که در همه مسئولیت هایی که بر عهده گرفته متعهدانه، عاشقانه و با تخصص لازم در کنار گروه همکارانش به ایفای نقش پرداخته است. آقای صفاخو روزنامه نگاری خوش فکر وخلاق و پر جرات است. ویژگی هایی که اگر نباشند لباس این حرفه، بی آستر می ماند. آنچه به قلم آمد نه از باب تعریف (اگر چه اعتقاد دارم برای ایجاد شناخت بهتر در دیگران، تعریف هم باید کرد) که پایه در سال های بسیار آشنایی دارد. برای ایشان خوش قلمی همیشگی را از «خداوند قلم» آرزو دارم. از آقای مانی خان جمشیدی، دوست همیشه عزیزم که فرزند خلف و شایسته یک تبار روزنامه نگار است جز این نشاید. سپاس. همیشه شاگرد - علی بهزاد
  • امیرسامان اسکندری ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    29 1
    تبریک فراوان / انشالله موفق باشی
  • مزدك جمشيدي ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    30 5
    تبريك به دوست عزيز و پر تلاشم عليرضا صفاخو كه به حق شايستگي اين انتصاب را داشت
  • لطفعلی پزشکی ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    6 1
    آقای صفا خو گرامی :آرزوی توفیق برای جتابعالی در این جایگاه خطیر رادارم .
  • مریم شکرانی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    6 1
    تبریک می گم آقای صفاخو و برای این رخداد شایسته و اینکه مدیران خلاق و باسواد به رسانه هامون حاکم میشن خوشحالم.