یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: رییس‌جمهور طی نامه‌ای به رییس قوه قضاییه بازگرداندن ساختمان شیشه‌ای وزارت جهاد کشاورزی را خواستار شده است.

یکی از مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) گفت: رییس‌جمهور در یکی از جلسات هیات دولت، حجت الاسلام پورمحمدی، وزیر دادگستری را مأمور پیگیری این پرونده کرده است.

وی اظهار کرد: گرچه تاکنون ریالی به عنوان ثمن معامله پرداخت نشده اما بازگرداندن ساختمان شیشه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی کار بسیار سختی است که البته وزیر جهاد کشاورزی و دولت یازدهم به صورت جدی آن را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گفته این مقام مسئول اگر هم این ساختمان باز پس گرفته نشود بهای واقعی آن به صورت کامل دریافت خواهد شد تا در بخش کشاورزی هزینه و سرمایه‌گذاری شود.

پیش‌ از این نیز یکی دیگر از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از احتمال بازگرداندن ساختمان شیشه‌ای بلوار کشاورز به این وزارتخانه خبر داده و گفته بود با توجه به پیگیری‌های مستمر وزیر جهاد کشاورزی، پرداخت نشدن ثمن معامله و برقراری تعامل مناسب با قوه قضاییه، ساختمان شیشه‌ای این وزارتخانه قابل بازگشت است.

به گزارش ایسنا، از اردیبهشت سال 91 ساختما ن شیشه‌ای وزارت جهاد کشاورزی به صورت کامل تخلیه و به قوه قضاییه واگذار شد.

کد خبر 25417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =