۰ نفر
۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

مدیریت بونو در پنجمین سال تولدش برای مشتریان زیادی که در این سال ها پیدا کرده خبرهای خوب و هیجان انگیزی دارد. مثلا برنامه های جدیدی برای توسعه شعب بونو در تهران در دست تهیه است،یا اینکه منوی کافی شاپ رستوران ونک اش را کاملا تغییر داده و از این به بعد می توانید با منوی جدید مهمانی های خاص و ویژه تان را در شعبه ونک بونو برگزار کنید. شعبه ای که این روزها طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده، آنهایی که همان بار اول فقط با یک گاز عاشق اش شدند.


بونو را با هم مرور کنیم.
اولین رستوران بونو در سال 1386 در خیابان ظفر تهران افتتاح شد و همین شعبه باب تازه ای را در حوزه رستوران داری ایجاد کرد .بونو  با ایجاد اولین شعبه، مردم را با سبک جدیدی از رستوران داری آشنا کرد؛ سبکی که طبیعتا با توجه به نو بودن و ایجاد حس تجربه متفاوت، مورد استقبال هم قرار گرفت و به همین دلیل در مدت زمانی بسیار کم، بونو از یک رستوران دنج در خیابان ظفر، به رستوران های زنجیره ای تغییر یافت و در اولین گام 3 شعبه دیگر از این رستوران در خیابان های نیاوران، ولیعصر و ونک افتتاح شد و آن طور که مدیریت رستوران های زنجیره ای بونو می گویند در سال 92 بر تعداد این شعب هم افزوده خواهد شد.


در بونو با چه سبکی روبرو هستیم
بونو یک رستوران با سبک کاملا ایتالیایی است که در آن می توانید مزه واقعی خوراک های اصیل ایتالیایی مانند پیتزاها، پاستاها، ساندویچ ها و سالادها را امتحان کنید و از انتخاب هایتان لذت ببرید و حتما حین این لذت ها فراموش نکنید که بونو یعنی:«خوشمزه»! برای همین هم خمیر پیتزاهای این رستوران را در هیچکدام از رستوران ها پیدا نخواهید کرد؛ ضمن اینکه نوع طبخ و تهیه غذاها در این رستوران دقیقا بر اساس رسپی اصلی رستوران های ایتالیایی است؛ یعنی پیتزایی که می خورید خمیر نازک و فوق العاده با کیفیتی دارد، پنیرش کش نمی آید، از بهترین و تازه ترین مواد تهیه شده و صد البته اینکه بعد از خوردن اش معده تان را باد نمی اندازد.


چرا بونو را انتخاب می کنیم؟
معمولا در این شرایط بحران مالی و با حساب و کتاب شدن افراد، معمولا رستوران ها دیگر مورد امتحان قرار نمی گیرند، بلکه «انتخاب» می شوند و بونو در این بین یکی از بهترین برندها برای انتخاب شدن است چون:
1-دارای دیزاینی متفاوت با همه رستوران های هم سطح خودش است و با این دیزاین خاص و متفاوت و البته بسیار دلنشین توانسته برند خود را حفظ کند.
2-رفتار و عملکرد پرسنل رستوران های زنجیره ای بونو از لحظه پذیرش مشتری تا لحظه بدرقه اش در سطح هتل های بین المللی و سطح بالاست.
3-با توجه به تسلط مدیرعامل رستوران به حوزه رستوران داری، از بهترین و با کیفیت ترین مواد در تهیه غذاها استفاده می شود هر چند که رعایت این بند برای رستوران بسیار پرهزینه باشد.

 

در بونو چی بخوریم
انتخاب بین منوی متنوع و خوشمزه بونو حتما برای مشتریان سخت است. اما اگر بخواهید بدانید تا الان کدام غذاها پرطرفدارترین بوده اند، پیتزا سیزر و پاستای آلفردو جزو پرفروش ترین ها هستند. اما اگر انتخاب مدیریت رستوران را بخواهید بدانید، پیتزا  آمریکانو که با سالامی، گوشت چرخ کرده، گوجه ریز و فلفل دلمه ای تهیه می شود در ردیف محبوب ترین غذاها قرار می گیرد.


مشتری گرامی شما با یک کافی شاپ کامل روبرو هستید
در بین شعبه های رستوران های زنجیره ای بونو، شعبه ونک از ساعت 12ظهر تا 12 شب به صورت مداوم فعالیت می کند. دلیل آن هم کافی شاپ مجهز این شعبه است که در ساعت های غیر رستورانی فعالیت می کند. اخیرا منوی این کافی شاپ تغییر کرده و نسبت به قبل تکمیل تر شده است. در این منو هم کوکتل های جدید مانند موهیتو و مارگاریتا و...به منوی قبلی اضافه شده و هم این که، بار ایتالیایی کافی شاپ، شکل و شمایل جدیدی پیدا کرده و شما می توانید انواع نوشیدنی ها را که به سبک ایتالیایی تهیه شده اند را سفارش دهید. ضمن اینکه چند نوع نوشیدنی عجیب و البته خوشمزه  به خاطر شروع فصل زمستان در منوی جدید جا گرفته اند. نوشیدنی هایی مانند ترشه داغ (آب آلبالو، آب لیمو ترش و دارچین) و چای هندی (با رسپی خاص) که شما در جای دیگری نمی توانید نمونه اش را پیدا کنید.





از بونو بیشتر بدانید:
-در بین تمام شعب رستوران بونو، شعبه نیاوران صرفا خدمات دلیوری (بیرون بر)  انجام می دهد و داخل رستوران پذیرایی نمی کند. اما سایر شعب مانند ونک، ظفر و ولیعصر  علاوه بر پذیرایی در داخل رستوران، خدمات دلیوری هم ارائه می دهند.
-شعبه ونک رستوران بونو با 70 نفر ظرفیت بزرگترین رستوران در بین شعب بونو است.
- تنها شعبه بونو که کافی شاپ هم دارد شعبه ونک است.
-تمامی شعب بونو دارای فضای مناسبی جهت پارکینگ هستند.
- تمامی شعب بونو از ساعت 12 ظهر تا 16 و از ساعت 18 تا 24به مشتریان خدمات ارائه می دهند، ضمن اینکه شعبه ونک به خاطر فعالیت کافی شاپ از ساعت 12ظهر تا 12شب به صورت یکسره دایر است.



بونو (ونک):
 میدان ونک، خیابان ونک، مجتمع آسمان ونک

بونو (ظفر):
شریعتی-ظفر-نرسیده به نفت-نبش اطلسی

بونو (ولی عصر):
خیابان ولیعصر روبروی درب اصلی پارک ملت بن بست آق بانو پلاک 3

بونو (نیاوران):
نیاوران، بعد از سه راه یاسر، نرسیده به چهار راه مژده، شماره 339


کد خبر 25503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =