مريم شعبان‌زاد: كمپاني پوكا كه در سال 1977 ميلادي در ژاپن تاسيس شد پس از مدتي به عنوان يكي از كمپاني‌هاي پيشرو مواد غذايي و آشاميدني در سنگاپور، آسيا و اقيانوسيه شناخته شد، با ثبت يكي از برند‌هاي مشهور خود به نام «لمون پلاس» در ايران، اقدام به معرفي اين محصول به بازار كشور كرد.

اين كمپاني كه با نام اصلي «پوكا كورپوريشن» (Pokka Corporation) شناخته مي شود، در تازه‌ترين اقدام خود در جهت توسعه كسب‌وكار تجاري در كشورهاي مختلف، صادرات محصولاتش Lemon C Plus  را در ايران ثبت رسمي كرده است.
اين كمپاني تحت نام تجاري «پوكا» طيف گسترده‌اي از نوشيدني‌ها و مواد غذايي را به بازار عرضه مي‌كند كه ازجمله: نوشيدني‌هاي گازدار (نوشيدني‌هاي نيروبخش)، آبميوه‌هاي بدون الكل، ليموناد، ماءالشعير زنجبيلي و كوكتل (آشاميدني كه آميخته از چند نوشابه است) را مي‌توان نام برد.
همچنين انواع آشاميدني‌هاي گازدار با ويتامين (كه براي مصارف پزشكي و رژيمي نيستند) نيز از ديگر محصولاتي است كه اين برند به عرضه آن مي‌پردازد.
«لمون سي پلاس» با تمركز مداوم بر بهبود كيفيت و اجراي سيستم‌هاي نوآورانه و فرآيندهاي مدرن توليد، همراه با سال‌ها تجربه در صنعت مواد غذايي و آشاميدني، سعي مي‌كند تا موقعيت خود را به عنوان يكي از بهترين‌ها در اين صنعت حفظ كند و درحال حاضر، حضور غيرقابل انكار اين كمپاني در بازار نوشيدني‌ها كه نماد سلامتي، سرزندگي و طراوت محسوب مي‌شود و گسترش صادرات محصولاتش به بيش از 50 كشور در سراسر آسيا، خاورميانه و اروپا، نشانه گواهي بر اين فعاليت مداوم مي‌باشد.

 

کد خبر 25555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =