مريم شعبان‌زاد: نام تجاري «بارسل» (Barcel) با مالكيت «گروپو بيمبو اس.اي.بي.دي.سي.وي» (Grupo Bimbo S.A.B.D.C.V) با بيش از 63 سال سابقه در صنعت مواد غذايي، نام تجاري خود را در ايران به ثبت رسانيد.

«بارسل» كه در سال 1950 در «لرما» (Lerma) مكزيك ايجاد شد، به‌دليل توليد نان ذرت مكزيكي و چيپس سيب‌زميني به شهرت رسيد. سپس به توليد محصولاتي ديگر از جمله گوشت قرمز، گوشت ماهي، گوشت طيور و شكار، عصاره گوشت، سبزيجات و ميوه‌جات به‌صورت كنسرو خشك‌شده و پخته‌شده پرداخت.
همچنين انواع ژله، مربا و كمپوت، تخم‌مرغ، شير و محصولات لبني، روغن‌ها و چربي‌هاي خوراكي، قهوه، چاي، شكر، برنج، نشاسته و نشاسته نخل خرما (ماگو) را نيز روانه بازار كرد و در پي شناخته شدن در جوامع بين‌المللي، به توليد آرد و فرآورده‌هاي تهيه شده از غلات، نان، نان شيريني، شيريني‌جات، عسل، مايع خمير، گرد مخصوص شيريني‌پزي يا پخت نان، انواع سس (چاشني) و ادويه‌جات نيز پرداخت.
شهرت «بارسل» به سبب ارائه انواع چيپس و سيب‌زميني سرخ‌كرده به صورت برش برش مي‌باشد كه در انواع طعم‌هاي مختلف مانند فلفلي، نمكي، كلاسيك، ليمويي و پنيري عرضه مي‌شود و طرفداران بسياري را به سوي خود جلب كرده است.
درنتيجه ثبت اين نام تجاري در ايران، به‌زودي شاهد حضور انواع متفاوتي از محصولات «بارسل» در آشپزخانه‌هاي ايراني خواهيم بود.

 

کد خبر 25821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =