اعضای جدید شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در حالی تعیین شدند که صنعت غذا در این شورا هیچ نماینده ای ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، محمد نهاوندیان پس از دومین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در دولت یازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب اعضای جدید شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در این جلسه، اظهار کرد: امروز پیشنهاد مشترک اتاق ایران و تعاون مبنی بر انتخاب اعضای بخش های خصوصی و دولتی به تصویب رسید و شیوه کار هم این بود که 12 نفر از بخش خصوصی و تعاونی به جلسه معرفی شدند، سابقه کاری آن ها ارائه شد و بعد اعضای شورا در این باره اعلام نظر کردند.

وی به بیان اسامی این هشت نفر پرداخت و اظهار کرد: آقایان جلال پور، خلیل زاده، بهرآمن، معتمدی، میری، پورفلاح، رضائی نژاد و بحرینیان این اعضا را تشکیل می دهند.

نهاوندیان گفت: خوشبختانه حوزه فعالیت و تخصص این دوستان گستردگی خوبی دارد و بخش های سیاسی از حوزه های فعالیت اقتصادی در شورا حضور و نمایندگی خواهد شد.

وی در ادامه طرح وضعیت مربوط به آب و دغدغه های آن را از دیگر مباحث مورد توجه در این جلسه عنوان و اظهار کرد: دغدغه هایی نسبت به وضعیت سفره های زیرزمینی آب و مسائل زیست محیطی در کشور مطرح است و این موضوع هم ا ...


گفتنی است در اولین دوره اعضای شورای گفت و گو ابوالحسن خلیلی به نمایندگی از صنعت غذا حضور داشت اما در لیست جدید نامی از نماینده صنایع غذایی به چشم نمی خورد.

کد خبر 25865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =