سی و چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در حالی برگزار شد که سه نفر از اعضای هیات نمایندگان به جلسه دعوت نشدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش از این نقره کار، دبیر کل اتاق بازرگانی ایران طی نامه‌ای اجازه عدم حضور محسن بهرامی ارض اقدس، محمد پارسا و ابوالحسن خلیلی را به دلیل خروج آنان از شرکت‌هایی که از طرف آن‌ها وارد اتاق تهران شده بودند را منع کرده بود.

اما در حالی دبیر کل اتاق بازرگانی ایران اعلام کرده که این سه نفر دیگر نمی توانند به عنوان عضو هیات نمایندگان در جلسات شرکت کنند که وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس شورای عالی نظارت بر تشکل‌های اقتصادی صراحتا اعلام کرده بود که باید به این افراد سه ماه فرصت داده شود تا بتوانند به عنوان یک شخص حقیقی در جلسات اتاق بازرگانی تهران کارت عضویت گرفته و به عنوان اعضای هیات نمایندگان حضور یابند.

پدرام سلطانی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران نیز در این زمینه گفت: اتاق بازرگانی تهران واحد حقوقی دارد و هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران نامه‌ای در این باره ننوشته است و اگر چنین نامه‌ای از سوی اتاق بازرگانی ایران برای حذف سه عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران ارسال شده باشد تخلف اداری است.

مجتبی خسروتاج نیز در این باره اعلام کرده که هیات نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی نمی‌تواد در این باره اظهار نظر کند.

این درحالی است که یحیی آل اسحاق دلیل عدم دعوت از این سه نفر را نامه اتاق ایران اعلام و اظهار کرده که این تصمیم از طرف هیات رییسه نبوده است.

آل اسحال نیز در این جلسه با اشاره به این‌که بودجه سال 1393 دولت که قرار است صبح فردا چهارشنبه به مجلس ارائه شود، گفت: سقف بودجه سال آینده با رقمی در حدود 180 هزار میلیارد تومان بسته شده است. دولت یازدهم طبق وعده‌ای که داده بود لایحه بودجه سال 1393 را به موقع به مجلس تحویل می‌دهد.

وی ادامه داد: این جای خوشحالی بسیار دارد که دولت خلف وعده نکرده و لایحه بودجه سال آینده را به موقع به مجلس ارائه می‌کند اما آنچه که مهم است، رویکرد بودجه سال 1393 است و اینکه این بودجه وسیله ای برای رسیدن به اهداف بیان شده باشد.

کد خبر 26221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =