رییس اداره بودجه امور تولیدی و بازرگانی معاونت برنامه ریزی رییس جمهور از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای خرید و ذخیره میوه شب عید خبرداد و گفت: هنوز نحوه توزیع و تخصیص سبد کالایی دولت مشخص نشده است.


 محمود ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در مورد تنظیم بازار شب عید و برنامه دولت برای تأمین میوه اظهار داشت: دولت دستور خرید و ذخیره میوه و مرکبات شب عید را صادر کرده و اقدامات لازم در این زمینه شروع شده است.

وی از اختصاص 40 میلیارد تومان برای تأمین و خرید میوه شب عید خبر داد و گفت: این رقم برای میوه و بیشتر سیب، پرتقال و نارنگی است که میوه‌های متداول مورد استفاده مردم است.

رییس اداره بودجه امور تولیدی و بازرگانی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت برنامه ‌ای برای واردات میوه در ایام شب عید دارد یا خیر، گفت:‌ میوه و مرکبات هر ساله از دو استان آذربایجان و مازندران خریداری می شد و نیازی به واردات نیست.

ملکوتی خواه در مورد مشخص شدن نحوه توزیع و تأمین کالاهای دو سبد کالایی که دولت وعده آن را داده بود، گفت: هنوز تصمیم جدیدی نسبت به اطلاعات گذشته اتخاذ نشده و در در مورد کالاها و یا اینکه نحوه توزیع و تأمین آن به چه شکل باشد حداقل در حوزه ما خبر یا تصمیم جدید اتخاذ نشده است.

به گفت وی، هنوز نامه رسمی مبنی بر اضافه شدن اقشاری همانند طلاب، دانشجویان، خبرنگاران و هنرمندان به ما ارائه نشده است.

کد خبر 26403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =