درحالی که پیش از این دولت از ابقای رییس سازمان ملی استاندارد خبر داده بود طبق اعلام سخنگوی دولت صبح امروز هیات وزیران به انتخاب رییس جدید این سازمان رأی داد و پیروزبخت رسماً جایگزین برزگری شد.


 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران از تغییر رییس سازمان استاندارد  خبر داد و گفت: در جلسه امروز بنابر پیشنهاد معاونت اجرایی نیره پیروزبخت به عنوان رییس سازمان استاندارد انتخاب شد که در آینده در رأس این سازمان فعال خواهند شد.

اعلام این خبر در حالی از سوی سخنگوی دولت یازدهم مطرح شد که اوایل آذرماه امسال براساس اختیارات مصرحه در حکم شماره 129116 مورخ 21/7/1392 رییس جمهور به معاون اجرایی خود ، آقای شریعتمداری ، طی حکم شماره 143951 مورخ 4/9/1392 ابلاغ رییس سازمان ملی استاندارد ایران را تمدید کرده بود.

 به گزارش تسنیم، سه سال پیش محمود احمدی نژاد رییس جمهوری کشورمان حکم "برزگری" برای ریاست بر موسسه استاندارد را امضاء و این حکم توسط پرویز داودی معاون اول وقت رییس جمهوری ابلاغ شد.

بر همین اساس"نظام الدین برزگری" 23مهرماه 1387 در اجرای ماده 21 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به پیشنهاد وزیر صنایع و معادن وقت و تصویب شورای عالی استاندارد، به مدت سه سال به سمت «رییس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران» منصوب شده بود.

کد خبر 26513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =